Tullarn

Har inte skrivit på ett tag nu. Men blev sjuk och hade ingen energi och självklart blev det dax för Allysenes födelsedagskalas och jag kännde mig inte tiptop men man är ju ingen som förstör ett Party så sjävklart la jag in 100% i partymood. Inte så bra när jag nu tänker efter.
- Jag sa åt min så kallade kompis att han pratade så jäkla mycket skit och att jag inte gillar falskaspel. Han stod dock kvar som ett fån och ville prata
- Jag lyckades få en kille att bli generad
- Jag frågade: Men men fan är Aaren? Och det visade sig vara den jag pratade med.
- Jody lyckades prata sanning så jag började gråta

Sen kom dagen då jag flög hem. När vi tog farväl så började jag gråta, sen när gråter jag på ofentliga ställen? Så jag kom till stället där de kollar handbagaget och när jag ger dem min väska så började det tjuta och en rödlampa började blinka. Tänkte inte på det så jag gick igenom stället och tullarn sa
- du har gylfen öppen
- ok......................

Sen så kom jag fram där väskan kom ut och de ville hemskt gärna titta i min väska.
Jag tänkte
- Ha titta ni! Men ni finner då fan inget
Tji fick jag! Upp tar hon min Vattenpistol
- Du förstår väl att man inte få ha sånt här på flyglan!
- Hehe, nej det är ju sant.

HAHA! De måste ju trott att jag vart en  terrorist!

Och i London så gick brandlarmet på flygplatsen så vi var tvungen att fly, typ. Och på det svenska planet, med alla svenskar så började folk ändå prata engelska med mig och där stod jag med min aftonbladet och försökte vara så svensk jag kunde.

Imorse så började jag även prata engelska med far min. Jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0