Sleepwalker

Imorse när jag vaknade och tittade mig om kring i rummet så fick jag känslan av att någon hade möblerat om under kvällen, men tänkte inte mer på det så jag gick och åt frukost. När jag kom tillbaka till rummet så upptäckte jag att min mugg stod på helt fel ställe än vars jag hadde hett den igår. Så när jag kom hem från Down town idag så frågade jag Shannon om hon hade hört om jag gått i sömnen i natt
- Nej, men du gick ju på toan klockan två i natt
- Ööö, nej det gjorde jag inte! Jag gick klockan elva
- Nej du gick både elva och två. Och jag hörde att du spolade och tvätta händerna!


Haha! Så jag hade gått på toan i sömnen och kissat och tvättat händerna! Jag är mäkta stolt att jag till och med tvättade händerna, för de kan ju lätt glömmas.

Som sagt, jag var i Down town idag. Köpte en väska, drack kaffe ( Varm oboy egentligen, men det låter så omoget) på Tim Hortons. Sen så klippte jag och färgade håret hos Kari och hon kallade mig Honey i varje mening
- Ååå, honey
- Ååå, are you leaving Hooooney
- Mmm, i wanna do someting before you go honey
- ååå, you have to stay hooney

-Did i hurt you honeeey

Och det är en dödsynd att kalla mig Honey AKA gumman.

Så jag satt där och log, och sen fick jag ett hostanfall och fick ingen luft så jag började kipa efter anadan och helt plötsligt började jag hosta och ut flög det saliv och min första tanke var
- Snälla Gud låt det inte komma på spegeln!!
Som tur var såg Kari inget av spottet som kom ut, Men hon vart orolig och hämtade vatten åt sin hoooney. Och tur var väl fan att hon inte såg mitt spott som kom ut, för man vill ju inte verka ofräsh inför frisörer.
Hennes kollega som även var en man tyckte min väska vars
- Sooo cute
jag tyckte han var
- Sooo gay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0