Sista kvällen

Sista kvällen i Black Diamond, jag vet inte, men det känns relativt skönt! Så jag for förbi jobbet, jag fick ett till kort med massa fina ord om mig
- Att de kommer sakna mitt leende
- Att de har gillat att jobbat med mig
- Att jag är en bra på ta hand om människor
- Att de kommer sakna min vickande rumpa
( De stod inte med, men jag kan tänka mig att de kommer sakna den)

Pratade med en dam på jobbet och hon önskade mig all lycka i världen och att hon kommer sakna mig innerligt. Men hon gav mig ett tips att inte ta den första bästa killen jag hittar, utan ta den som jag kommer överrens med och någon som man kan likna sig med.
Jag tackade henne för tipsen och sa att jag faktiskt inte hade tankar om att gifta mig än och hon tyckte att jag kunde vänta tills jag var 25, jag tänkte att jag skulle kunna vänta lite längre.

Slog in julklappar idag och varför måste jag alltid få för mig att jag ska pyssla när jag gör sånna saker. Så jag började klippa ut en julgran och hjärtan och klistrade fast dem. Sen när jag kollar på dem så skrattar jag
- HAH, det ser ju ut som om en 8 åring har gjort detta
Men det är väl charmen med mig, jag får för mig saker och gör de och reslutatet blir  alltid så slående fult. Min så kallade far skrattar ständigt när han läser i mina fotoalbum och självklart ritar jag något även fast det ser ut som om armlöse-stefan har ritat det med sin stump.

Observera att smällkaramellerna är tejpade fast så man får vara försiktig när man lyfter paketet. Jag är b:ig, nu äre bara silikonet som fattas på mig.

Påtal om silikon har jag fått tatt på silikon bröst för första gången i mitt liv och det var inte märkvärdigt. Nu kanske nån sjukjävel trott att jag sprungit på nån bar och nypt nån tuttlisa på boobsen. Nej vet ni va! Sånt gör inte jag. En boende på jobbet hade ett silikonbröst.

Nu ska jag gå. Och jag hoppas att folket på indexator om någon timme lyssnar på Mora träsk hippa låt : Kaviar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0