Don´t you have a bra one?!

Igår for jag till Calgary för att köpa den förbaskade kameran pappa har tjatat om sen jag kom hit. Och självfallet hade den minskat i pris, så jag förstår inte vad han har varit orolig. Så när jag berättade att jag hade köpt kameran vart han som en 5 åring och jag var tvungen att ta kort på den. Och det enda han sa åt mig
- Fan, har du fått reumatiskt fingrar?


Och, ja jag vet att har krokiga fingrar och ingen har väl undgått det? Har haft det enda sen jag kunde säga fingrar, vad gick fel kan man undra? Jag som alltid velat ha långa och smala fingrar. Jag fick långa krokiga och lite sådär för mycket hud på fingrarna.

Tillbaka till Calgary, jag höll på hunger ihjäl. Jag åt till frukost en macka och banan och klockan var då 10.45 sedan åt vi 17.00. Förövrigt så charmade jag servitören på Montanas där vi åt, jag sa bord för två men visade tre fingrar. Han skrattade, jag skrattade och han började imitera mig och mina fingrar ( Det var då ett jäkla tjat om mina fingrar)

Idag gick jag ut och gick utan bh, jag vet att det är gjort som att misslyckas. Självfallet hade jag ju kläder på mig. Sen så mötte jag Carol min arbetskompis och då var jag tvungen att stå på ett konstigt sätt så hon inte skulle se och säga
- What the fuck dosent you have a bra on?
- Ööö noo..
Hon märkte dock inget, tur var väl det!
Sen så bakade jag mockarutor, ibland kan man ju fundera över varför jag vart så husmoderlig?

Nu ska jag låsas städa.

Kommentarer
Postat av: snyggong

UTAN BH?! ÄR DET INTE SÅNNA PERSONER VI BRUKAR SKRATTA ÅT?

2008-12-03 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0