Cinderella

Imorse när jag vaknade så förundrades jag över min röst, lät som om jag hade druckit Whiskey i två dagar. Så det vart en lugn dag. Jag och Allysen såg på Askungen och emellan åt kom Allysen med en näsduk och torkade min näsa och sen så lämnade hon en näsduk och sa
- När du är klar med den så säg åt mig så kan jag ge dig en ny.
Sen så tvingade hon mig att ligga på golvet, efter många om och men så lade jag mig på golvet och då hämtade hon sin kam och frågade om hon fick kamma askungens hår Aka mitt.
- Sara Sara!! Cinderella has blue eyeys, just like you!!
Åh, ingen har jämfört mig med askungen förr eller kallat mig det.

Fick mat mellan tänderna efter jag ätit så jag gick och tog bort det med tandtråd och självklart skulle Allysen göra likadant, sådär stod vi, jag blödde och hon ville blöda. Sen så satte jag mig på toan och borstade tänderna 
- Sara, jag vill också sitta!!!
Så jag sa åt henne att hon kunde på sitta potta och borsta tänderna. Sådär satt vi och sen jämförde vi spott, mitt var blodigt och hennes normalt men hon var ändå avundsjuk att mitt spott var rött

Gjorde även cinnamontoast till henne vilket bara Michelle egentligen kan göra och jag glömde även tabort kanterna men hon åt utan att klaga. Och direkt jag rörde min hand så rörde hon hennes. Är jag en favorit eller en favorit?

Och varje gång jag hostar så kommer hon med vatten, så att det ska kännas bättre.

Nått jag stör mig på här är om man äter nån mat som någon av ens kamrater har tillagat så låter det så här
- Åh va gott
- Ja verkligen jätte goott
- MMM, det är sååå gott
- Å du är bäst på laga mat

De säger att det är gott minst tjugotio gånger. Och det låter som om de gör till sig. Så jag säger aldrig att det är gott och om jag säger det så är det efter jag ätit upp och bara en gång. Det låter så jäkla falskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0