Varning för känsliga läsare!

På mitt jobb handlar allt om bajs, vi har bajslistor, vi disskuterar bajs och de vill alltid att vi ska göra en rektal undersökning så vi vet om det finns bajs där inne nånstan. Sen så vill alla hemskt gärna berätta hur bajset såg ut, form, storlek, färg. Jag blir less, va fan låt gammlingarna bajsa, ni får gärna ha en bajslista, men jag tycker det är jobbigt att stå där och disskutera hur det såg ut, för jag tittar aldrig, jag tvär kikar och sen spolar jag. De andra står och studerar ett tag före de spolar.
- Just so you know, Sigfrid have had a BM
- Oh, how did it look like, tell me everything!
- Ehh, hmm i dont remember
- Well i can go and check
- ehh, i have allready flushed!
- Dont do that again!
Ååååh, scary! Jag lovar de kan få och studera bajs hur mycket de vill! Bara jag slipper vara med i konversationen. Mer frihet om bajsandet till kanada önskar jag just nu!

Påtal om mer sånna här saker så stod Pat i en rulltrappa engång och framför henne i ansikts höjd var det en man med en rumpa. Han fes henne i ansiktet, när hon berättade detta för mig var det väldigt allvarligt och pratatde skit om hans urspurng och jag hade full sjå att hålla mig för skratt! Sånna där saker ska man se tillbaka med humor. Mannen kanske var dålig i kistan. Jag tycker det är skoj!

Annars har jag det bra. Jag lever fortfarande, jag äter fortfarande. Påtal om att äta så vägde jag mig igår, jag fick en chock det stod 150! Fast snabbt insåg jag att det var i pound! Annars hade jag ju platsat in i det typiska amerikanska samhället. Ganska häftigt
- Nejmen du vet jag väger 150 pannor!
Jag låter som en helkarl! Jag låter manlig.

Gratulationer går till
- Leena som hade namnsdag igår
- Vera som fyller 1 år idag
- Och på pappas begäran vill han skicka en gratulations hälsing till hans fd. Svåger Anders som fyller år imorgon, den 20 och tydligen så har han inte varit glad sen han blev tunnhårig, så min far hoppas på att detta skall göra han en "hårsmån" glad( lägg märke till skämtet!)

Så ja, jag kanske ska börja göra " Skriv så hälsar jag" istället för ring så spelar vi!

Nu ska jag forsätta med att göra kroppkakor, Pats verkar ha blivit katastrof, men mina verkar gudomliga. Konstigt det brukar vara tvärtom. Man får hoppas att smaken är god.

Hejdådå

Har en gunghäst en träsnopp?



Ps. Tar tillbaka det jag sa om kroppkakorna. Mina kokade sönder, Pat verkar goa. Men jag överlever!

Kommentarer
Postat av: BPK

men.. asså.. aha.. jaja.., jag som trodde du gillade att prata bajs. Varför kallar jag mig isåfall för din BPK? Jag blir alldeles förvirrad.

150 pannor är inte dåligt! Nästan så att jag tänder på det (dig dårå.)



HAHAHAHHAHAHAHAHHA det var ett skojigt skämt. Jag skrattade.



synd att du tappat stinget att göra kroppisar. Du som är så bra åp mat.. What it happening?

2008-08-20 @ 11:26:51
Postat av: jo

visa ett kort på mig för pat å sen säg du att ja e nog mest troligt den bästa jonas i världen. säg de på engelska. häls jonas:) hehe

2008-08-20 @ 22:00:31
Postat av: Rebecca

BM?

2008-08-20 @ 22:08:39
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0