Uppläxning

Jag fick mer eller mindre uppläxning idag av min roomie Pat. Hon anser att jag måste svara i telefon, men om jag är ute kan ju inte jag höra telefonen. Och oftast när jag äntligen hör att det ringer så är det inte ens något viktigt
- Hello, have you clothes on?
Okej, nu ljög jag. Men det är oftast något som inte ens är viktigt för mig, något de redan har bestämt. Jag vet inte om jag sagt detta, men om jag gjort det så ber jag inte om förlåtelse. Jag skulle fixa mer jobb i höst så jag gick till Jamie och fixa det, men då ringer hon Pat och ber Pat komma över så pat kan bestämma också, och sen frågesatt hon vissa saker, varför jag inte tog den dagen ocv. Det känndes som om jag var 10 år och inte hade en egen vilja. Men hon vill väl vara snäll, men jag är faktiskt 19 år och kan faktiskt köpa ut alkohol, det måste betyda att jag är gammal. Var lite upprörd över det där imorse.

Jag får massa mail från svenskar i Calgary nu, det är fint. Jag ska försöka agera normalt och ska försöka fixa så man kan träffas nån gång. De sa att de brukar ha massa aktiviteter, det låter ju helretro! Som om jag gått med i PRO, jag hoppas att man sjunger i bussen också. Jag hoppas så mycket att människorna är normala och att de förstår att jag faktiskt är den trevligaste och snyggaste jäntan innerst i byn ( kanske inte så svårt att vara det!).

Jag ska vara så tråkig ikväll att inte skriva mer. För jag inget på hjärtat, för inget har hänt, inget händer här.

HAHa och jag som sa att inget skoj händer! vad händer när jag skrev det, jo jag fick ett mail av nån Svensk kille i Calgary
-"Hej Sara,   Det ar endast 2-3 lektionstimmar per vecka. Men man far 15 credits om man klarar av KreditKlassen. Dessa kredits ar godkanda av AB Learning!!   Det ar inte forsent att anmala dig, du verkar ju mycket duktig pa svenska. Kan tanka mig att du kan borja meddetsamma, dvs ga rakt in i "KK 2'. Ring garna varan Lararrepresentant Catharina"

HAHA. Jag verkar väldigt bra på svenska! Jomen man tackar, man fick väl inte Vg i svenska i 6 år för ingenting?  Jag läste detta och skrattade högt och men sen fick jag ta mig samman och svara seriöst. Jag förklarade att jag faktiskt bott i Sverige hela mitt liv så jag hoppas att svenska är bra och att jag inte behöver börja skolan, för jag har faktiskt gått i gymnasiet i Sverige.
Alltså detta gjorde min dag. Jag slår vad om att han är en stockholmare, tror att jag ska fråga

Kommentarer
Postat av: Telefonhoran

Tack! =)



Hoppas helgen blir fin!

2008-08-29 @ 08:58:18
URL: http://telefonhoran.blogg.se/
Postat av: Agneta

Älskar den här låten :)

Carrie är så bra.

Kram

2008-08-31 @ 09:00:12
URL: http://agnetaborgersen.blogg.se/
Postat av: snyggong

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag skrattade högt för mig själv!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2008-08-31 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0