Roadtrip

Jag måste meddela att ni vet den här snyggaste mannen jag sett hittills har erbjudit sig att gå på danskursen med mig och han var förövrigt väldigt impad att jag kunde sjunga till Johnny Cash! Hur ska det gå för mig att dansa med en heting som förövrigt är väldigt bra, jag kommer få handsvett och skratta nervöst, stackars pajk! Men han få ju skyll sig själv att han erbjuder sig, snygga killar ska inte erbjuda sånna saker, bättre att man dansar med en ful så man kan koncentrera sig på dansen. Nu kommer jag vara mest koncentrerad på hans höftrörelser. Förresten så var han upptagen så han kan inte komma på min födelesag bbq fest och tror nu inte att det jag har frågat, jag sköter inte listan.

Min roadtrip var himla bra, vi har haft en trevlig helg. Jag har gjort massa klipp, jag köpte souvernier och fick två gratis eftersom jag "råkade" trycka fast magneten på en sak så man inte såg den och den andra saken blev inte inräknad, synd för mig som är en snåljåp. Gick i världens största galleria, alldeles för stort, det fanns en hockeyrink, berg och dalbana, simhall och massa andra saker och alla dessa klädaffärer. Jag handlade inget, jag hittade inget. Men jag ska göra nytt försök på fredag.

Känner ingen lust att blogga, jag tappade stinget när ingen hade mailat mig, jag trodde att någon skulle ha gjort det. Jag har heller ingen lust att skriva allt jag såg, ni kan ju fantisera om det istället. Sen så måste jag skriva vykort nu. Jag ska låtsas att jag är på roadtripen, man får inte vara dum när man ska vara smart.

UPDATE
Jag har mer energi nu. Jag kan berätta vad jag har drömt, sånt där som alla egentligen hatar att veta! I natt drömde jag att jag kom hem och pappa var och röjde i skogen med bara kalsonger, jag funderar starkt på vad det har för budskap? Sen så drömde jag att jag kom hem och mamma vart sur för jag berättade att jag skulle fara till Canada igen.

Jag skall äta Drunk-Chicken ihelgen, man skall grilla kyckling med öl tror jag det var eller ångan från ölen. Kan bli spännande, kan bli mycket alkohol i omlopp och i blodomloppet.

Hur som helst resan var himla bra, känndes mäktigt att bo i svit och det kostar bara 700 kr för alla! Det är billigt att bo på hotell här. Jag har köpt John Deere reg-plåtar till Olov ihelgen, hittade inget till Oscar men man ska ju köpa något som känns rätt. Pappa kommer bli avundsjuk på att jag inte köper John Deer saker till honom, men han får ju nöja sig med Canada souvernier, hehe! Men om han är snäll så kan han få nått fint också och Mamma ska få nått fint också. Johanna ska få något fult och Sara något blått och Petra ska få något lånat.

Jody har lärt mig massa trick ihelgen, så jag ska trolla när jag kommer hem. Jag har filmat det, kan visa er sen, men jag skrattar mycket, så det förstör en del. Eller nej jag skrattar inte mycket men jag hatar att höra mig skratta.
Jody trollar och jag och Michelle fattar aldrig så tillslut förklarar dem
- Men så jävla kasst!!
- Haha, Sara you DID swore on swedish! Right?
De fann det skoj, jag är en sån lustigkurre

VÄLKOMMEN HEM PETER OCH LEENA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0