On the road again

Idag på jobbet jobbade jag med en kvinna som tror sig veta bäst och tror att hon är chefen. Men jag vet att hon är inte alls är bra. Men jag säger fortfarande inget när hon tillrätta visar mig, för ingen verkar gilla henne.
Idag när jag tröstade en kvinna med decubitus sår på rumpan, så ville hon visa mig vars på rumpan det var och tryckte dit min hand, vad tror ni hon gör den rackaren? Hon fiser mig på handen och jag försöker tabort handen med hon håller fast handen som fasen och säger
- Oh it hurts right there.
Okej, men ni som känner mig så vart jag inte upprörd eller äcklad, jag skrattade, vad mer kan man göra?

Jag har vart en powerwomen idag igen, lagat mat, klippt gräset, dammsugit och vattnat blommorna. Jag blir så stolt över min nya livstil! Svarade också i telefon och pratade i 6 minuter, jag lyckades också dra ett skämt så hon skrattade. Har nästan saknat att skämta lite grann. Så imorgon tar jag min rumpa och far på nya äventyr i Calgary, har tänkt shoppa, men jag vet hur det slutar. Alla andra hitta kläder och jag står där med inget i handen. Men jag är inte bitter, Barnen i Granö har ju inte ett vattenfall och de är ju inte bittra över det så då borde jag ju inte vara bitter över att jag inte hittar nått i världens största galleria, Eller?

Jag ser cowboys överallt, det måste vara det manligaste som finns att vara en riktig cowboy. Jag har redan lärt mig att syna fejk cowboys. Undra vad som är manligt i Sverige, för i Sverige finns det inga cowboys. Jag kan tyvärr inte komma på nått här på sne arm vad som är manligt där hemma.

Kvinnan från Tyskland säger att jag är den bästa "nursen" på jobbet och att jag måste skynda mig fara hem för annars kommer jag bli en hemsk människa, Kanadensare är så kalla. Så jag ska fara hem och finna mig en man och kanske komma på semseter med han  till Kanada sa hon. Jag tackar för tipset och ska ha det i bakhuvudet.

Nu ska jag försöka hitta på nått. ska försöka hitta på nått skoj. Ska kanske sova.

Kommentarer
Postat av: BPK

Hahahahhaha oj vad jag ska göra så på dig nästa gång vi ses. Jag ska fisa dig rakt i handflatan och sen bara skratta åt det! Du skulle gilla det va?



Du är ju inte riktigt klok! Att du hinner/orkar med allt du gör. Du måste ju vila när du är ledig, kan du förstå det min Sara?



Du är den bästa "nursen" ever. I lajk it.

2008-08-13 @ 17:50:32
Postat av: din store tjocke far

Det finns många manliga förebilder i sverige, tänk på en man i gympabyxor uppdragna till bröstvårtorna med en sjuttiotals t-shirt med trycket Macin bacon. 1 snus under läppen och 2 stycken på utsidan samt en frisyr som anlagts under 12 timmars sömn i en lägenhet med fönster mot söder en fin svensk sommardag med 28'c i skuggan och en luftfuktighet som motsvarar Vindelns simhall. Där har du den komplette mannen från Sverige

2008-08-13 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0