Rackarns

Jag som va så jäkla peppad på Las Vegas, jag hade stora planer jag skulle gifta mig där nere, jag skulle vinna pengar och allt som kan tänkas! Men nähä, eftersom vi var för sega så var det slut på rean, så nu blir det inget. Pat vart besviken och jag är nog mest besviken. Men de sa att vi skulle hålla utkik eller så ska vi bila ned till Usa, till nått random ställe. Jag vill fara nånstans där folk blir avundsjuk, så folk kan se att jag har tur att jag gör något av min ungdom. Det kommer andra chanser.

Jag är lite less nu på att vara ledig. För det enda jag gör är att laga mat, städa och sitta framför datorn. Men imorgon är jag tillbaka till verkligheten, förmdoligen kommer jag vara trött, less och vilja vara ledig, helt enkelt ett normalt beteende hos en 19 årig svensk tjej. Jobbar 4 dagar i sträck och bara dagar. Själv så föredrar jag kvällar så jag får sova och hinna prata med vänner och kamrater.

Ska klippa och färga håret på Onsdag. Jody tyckte att jag skulle kapa av mig håret, för det hinner ju växa ut innan jag kommer hem, jag tackade för erbjudande och sa att jag skulle tänka på det. Och nej, jag har inte ens tänkt en tanke på det, för jag gillar mitt lagomt långa hår. Hade tänkt att jag skulle göra nått skoj, nått annorlunda. Men jag vet hur det blir, jag kommer hem och man ser ingen skillnad, välkommen till mitt händelserika liv!

Kan dock  meddela att jag kan dricka röd vin nuförtiden. trodde dock aldrig att denna dag skulle komma, för jag brukade tycka att vin smakade skosula, men lite vin till en god stek går ner nuförtiden. Det måste vara åldern som gör det!  Så nu äre bara ölen som ska tränas, kan bli en lång vänjetid med mycket svett och tårar. Men man ska inte ge upp, annars kommer det inte funka.

Har en funderation. Min far när han kommenterar mina blogginlägg så skriver han
- Från din store tjocke far!
Men när jag pratar med honom på skype så säger han, har du sett så tanig jag har blivit och blablabla! Så jag funderar på hur han vill ha det, vill han vara en stor tjock pappa eller vill han vara en tanig? Jag får inte hans ord att stämma.

Jonas hade kommenterat mitt förra blogginlägg och skrivit att jag skulle visa Pat en bild på honom och förklarar att han var världens bästa Jonas. Och eftersom jag är en kamrat att lita på så visade jag Pat en bild på Jonas och detta var det hon sa
- Well  I dont know if he is the best Jonas in the world but he is for sure thu cutest!


Kommentarer
Postat av: DIN TANIGE FAR

KÄNNER MIG SOM SUNE MANGS IDAG, DÅ FÅR DU SJÄLV AVGÖRA HUR JAG SER UT. NI MÅSTE FÖRSÖKA ATT FIXA DEN DÄR RESAN. JAG TYCKER DET LÅTER PÅ DIG SOM OM DU ÄR LITE LESS PÅ ATT VA LEDIG, EFTER 4 DAR HUR SKA DET DÅ GÅ MED TANKEN ATT BLI LYXHUSTRU TILL ETT NHL PROFFS

2008-08-21 @ 21:12:50
Postat av: BPK

Själv skulle jag deffenitivt kalla Yngve för tanig. Så det så!

Men du, det där med ölen. Det kommer inte bara vara svett & tårar utan även spya och magont eftersom du inte tål det. Tänk på det!

2008-08-24 @ 11:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0