Haircut

Jag har klippt mig idag, jag är rätt så nöjd, ville ha nått mer drastiskt, men det blir ju aldrig det! Men jag är blondare än vanligt och har lite mer V än vanligt. Men jag klagar inte eftersom Kari ser mig som kamrat så kostade det bara 300 kr för både klippning och slingor, så va fan, man ska inte klaga för jag är ju snålesten själv. Men denna Kari var övertrevlig, hon kallade mig Sweetie och Dear och sen kramade hon mig när jag var klar. Och då tog jag mig en tankeställare om Viktoria hade kallat mig sötis och kramat mig  första gången jag klippte mig hos henne så hade jag med all sannolikhet aldrig mer gått tillbaka. Kari klippte på ett speciellt sätt, först tvär klippte hon när jag hade blött hår, sen blåste hon det torrt (vilket tog evigheter) och sen plattade hon det och sen äntligen klippte hon, förstår inte riktigt upplägget. Sen så när vi var klar så upptäckte jag att det var snett, det har aldrig hänt när Viktoria har klippt mig och hon har ändå klippt mig sen jag gick i nian. Så jag vart ett tag lite orolig och tänkt att nu var det kört, men hon fixade till det.

Har vart hos Michelle ikväll och ätit hon hade sin bästa kamrat på besök med familj + sin dotters kompis. Dessa två tjejer var de jobbigaste och omognaste 14 åringar. Ena vägrade äta en lila potatis för det såg så äckligt ut. Jag trodde jag skulle få psykbryt, man äter det som bjuds på. Det enda jag ville säga under den tiden var
 -  Men FJAAASK!
Och sen åt de bara en halv korv och 2 brocolis. Man blir inte mätt på det, jag behöver minst 3 dubbla av vad de åt. Men jag är ju en normal person som står för att jag gillar mat. Hellre tjock och glad än smal och olycklig. Det är mitt motto i livet.

Måste förövrigt upplysa er om att jag åt glass och chips medans jag gjorde min brunch. Då tänkte jag
- Jag är faktiskt 19 år, så jag får äta det jag är sugen på, jag är nog gammal att ta sådana beslut.

Pat frågade mig ikväll vad jag kallar mina bästa kompisar mammor
- Well, i call them Leena and A-C
- Dosent you call them mum?
- Ehhhh no.
Varför i hela friden skulle jag kalla mina kompisars mammor mamma? Jag är nöjd över min mor.

Känner att jag inte har något mer att tilläga, inget skoj. Jag vill dock höra över alla ni andras liv!

Kommentarer
Postat av: Din lille tanige far

Snygg frisyr men å andra sidan så klär ju allt en Paulsson, inte sant.Du skulle ha tryckt upp en hel broccoli nånstans på fjortisarna, så där har väl aldrig du gjort eller hur? Jag kommer nog aldrig att förstå vissa saker hos Amerikaner, just detta om att kalla kompisars morsor för mamma. Lek med tanken, jag sitter hos Niklas Holmström och dricker kaffe och avlutar med tack mamma för fikat,undrar vad Irene skulle tänka , ska kanske prova nångång. Ha en bra dag / FAR

2008-08-27 @ 11:39:30
Postat av: snyggong

SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITSNYGG FRILLA! Gillar den stenhårt! Och ett extra plus för priset! Jag gillar att du kallar min mamma för A-C och inte för mamma. Tack för det!

2008-08-27 @ 17:52:43
Postat av: matilda

Hej, vad har du gjort i dag?

2008-08-27 @ 18:04:02
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Malin

Najs haircut!

2008-08-27 @ 18:48:12
Postat av: Rikard Hårfager

Skulle du inte kunna kalla mig pappa bara en gång. Hör du YP?

2008-08-27 @ 18:53:24
Postat av: Helena

Jag ar har som utbytesstudent, sa jag gar i skolan och lever livet som vanligt :)

2008-08-27 @ 20:04:28
URL: http://sundet.blogg.se/usa
Postat av: BPK

SHIIIIIIIIIIT! I love you new frippa! Det passar din nya livsstil, du ser ut som en snygg pingla! MMMMM!!!

Ja, dom är ju som speciella i ditt land. Men för att fortsätta på det du skrev förut om att pussa sina kompisars mammor så tycker jag att det skulle va rätt mysigt om du kallade min mamma för mamma. Det behöver inte betyda mammaMAMMA, utan bara mamma. jag ska iaf börja kalla Eva för mamma, hejdå

2008-08-28 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0