Beundrare?

I fredags när jag jobbade så ville Denny så hemskt gärna prata med mig hela dagen, men jag var tvungen att sätta en gräns, jag kan ju inte springa runt med en man hela dagarna som inte har någon framtand och är nog gammal för att kunna umgås med min Farbror( nu säger jag inte att min farbror är gammal utan bara lite äldre). Och på Lördagen kom Denny fram till mig
- Sara, I said to Candice that i take the second break with you instead to take the first break, is it fine with you?
- Ehhh, Okey!
Sen så fikade vi tillsamans, jättefin stund, eller inte! Sen till lunchen försökte den gamle räven få med mig ned till fikarummet, men jag sa att jag gillade solen alldeles för mycket för att gå ned dit, han försökte locka mig med att man kunde sitta ut där nere, jag tackade dock nej vänligt men bestämt. Jag tror han bara vill vara snäll med mig, men jag vill inte riktigt välkomna hans vänlighet. Han gav mig också en komplimang över min suntan, gay kanske? Jobbet har gått bra, jag har jobbat med kvinnor i min egen ålder, vi försöker bli vänner, synd att ena är nykterist och den andre är 22årig tvåbarnsmor och att hennes ex sitter i fängelse för hela hans liv, han hade tydligen mördat någon och hon är lite speciellt, men vad gör man inte för att få kompisar? Jag kanske får bli nykterist och börja dejta badboys. Dock tror jag fortfarande inte på att det kommer funka, alkoholen har en del av mitt liv och de där badboysen skulle bli så less på mitt tjat om att vara snäll så de skulle lämna mig snabbare än Barbados magnus skulle ha gjort.

Jag har haft en bra helg, jobbat och stått i och umgåtts med mina vänner. Jag fick en ny kompis på 22 månader, hon gillade mig, även denna mamma vart paff för hennes dotter brukar vara så blyg. Jag måste ha något som drar barnen till mig, jag hoppas att jag har samma dragningskraft hos Cowboys. Vi satt ute och åt och Pat och Jody satt och pratade om något otroligt fint träd som grannen hade och att de var så avundsjuka på denna granne och det enda jag såg var en gran, sen när blev en gran något man blev avundsjuk på? Jag har aldrig varit avundsjuk på Gunnars granar eller tallar. men jag kanske är konstig?

Imorse fick jag smyga mig upp för Allysen sov där uppe och jag smög, jag tisslade och tasslade. Så eftersom jag inte  kunde värma upp bröd i mikron så tänkte jag, aha jag tar biffen som blev över och he i ett tortilla bröd. Jag hade förmodligen gjort det även om jag fick värma upp mina bröd. Men vem kommer ut just när jag har gjort i ordning min goa biffmacka? Jo Pat
- are you going to eat a hamburger to breakfast?
Hon såg väldigt äcklad/paff ut. Då fick jag förklara att jag var värdligt hungrig! Men jag ser inget fel i mitt beteende? Eller borde jag?

Shannons bästa vännina var här ute i BD ihelgen och även Shannon med familj. Denna kamrat kramade mig när hon for hem och vi har aldrig förr setts och sen pussar hon och kramar Pat!
Tänk om jag skulle Pussa krama och säga att jag älskade Leena och Peter när jag for hem från Johanna, De skulle få så mycket munsår ( medtanke på hur ofta jag är där). Jag tror att Kanadensarna måste lära sig att använda de där tre orden lite mindre, de måste ju betyda nått, man kan inte säga det varje gång man pratar i telefon och pussas kan man ju göra med den man är ihop med. Jag skulle tycka det skulle kännas så "lebbigt" att pussa ens kompis mamma!
Och Pat säger förövrigt att hon älskar sin svärson, ja herregud vad man älskar här borta. Om Mormor skulle säga det till Pappa så skulle jag bli rädd. Mäkta rädd!

 

Kommentarer
Postat av: Leena

Jag hoppas också att du inte tar med dig deras vanor när du kommer hem. Men om du absolut vill så får vi väl ställa upp!!

2008-08-26 @ 19:28:49
Postat av: BPK

ååh jag vill också ha en bögkompis som Denny! Han verkar ju hur skön som helst.........

Hahahhaha Pat måste ju seriöst tro att du är konstig. Men hade jag varit i din sits så hade jag också, lätt, ätit en hamburger to breakfast!



Jag skulle tycka det var hur mysigt som helst om du började pussa min mamma & pappa, det skulle liksom inte alls kännas konstigt. Hur normalt som helst! Jag menar, varför inte? Det är ju bara mysigt. Jag tror att skulle se det som en mysig grej. Typ föra över könssjukdommar till varandra, hur schysst som helst! Absolut! ELLER? herreguuuuuh.

-Vars har du hamnat kompis?

2008-08-26 @ 19:55:28
Postat av: snyggong

Passa på att pussa på när du är i kanada! Eller varför inte överraska dem med ett hångel när ni ändå är inne på mun mot mun stilen?

2008-08-27 @ 17:58:26
Postat av: snyggong igen

Glömde säga att det är härliga bilder du tagit! Wow!

2008-08-27 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0