Back to business

Jag är tillbaka till Black Diamond nu efter 3 dagar i Calgary. Jag har shoppat loss på en outlet galleria, rea är nått för mig. Jag har köpt massa hårprodukter, toppar och ett par jeans. Jag är nöjd. Har även varit på Amerikas största Zoo. Jag har även märkt att jag nu klarar av att inte äta frukost utan att börja skaka, vilja spy och bara sitta i min egna värld. Nej nu kan jag faktiskt prata om jag inte ätit frukost. Jag vet att det inte är något att skryta om eller vara stolt över! Men om ni bara viste vilken stor frukostätare jag är och hamnar i landet där frukost är bort prioriterat så blir man lite varm i hjärtat när man gör framsteg och blir en del av deras kultur. Men nu när jag är tillbaka i BD kan jag äta hur mycket frukost jag vill, det är därför jag spenderar mest tid här.

Så vad är nytt? Jo hör och häpna alla! Jag ska till Las vegas, viva Las Vegas! Nu kanske någon funderar på hur jag ska hinna med det eftersom jag ska hem i september. Men sanningen är den att jag inte kommer hem i september, jag kommer hem i December, jag kommer hem lagomt till Jul. Så jag kan önska att någon bett mig följa med på juldagsdansen och att det finns någon rolig nyårsfest någon bjuder mig på. Nu kanske ni tycker att jag låter bitter och ja det kanske jag är! För jag vet inte vars jag ska jobba eller bo när jag kommer hem. Jag hatar att ta beslut.

Lustigkurren Jodys farbror är stenrik och då menar jag stenrik, det är även den farbrorn som nöp mig på rumpan på Doogie doo och det är även den farbrorn som har en son som är snart mogen för att spela i Nhl! Så nu är det ju dödstöten som gäller, för jag ser gärna mig själv som en rik hockeyfru! Pengar kanske inte gör en lyckligare, men va fan det underlättar så jäkla mycket! Har dock inte sett denna pojk än, men om han ser ut som Bonde söker fru Fredrik och agerar som han kan man ju alltid blunda och använda hörselkåpen.


Kommentarer
Postat av: BPK

Lugna ner dig med shoppingen, tänk på att du ska få hem det också.. i december...............



Då har jag en fråga: -Vad är det för fel på Bonde söker Fru Fredrik då? Han är kanske inte så söt, men han är ju snäll



2008-08-20 @ 11:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0