That's all right

Snart far jag ut till stora världen! Ett steg närmare ett varmare land. Fast hösten är ju inte så tokig när det inte blåser eller regnar. Men värmen lockar mer. Tänk att få ligga på en strand och hålla på dö i värmen. Det är en känsla det! På söndag bär det av. Bara för att alla andra helger brukar springa i väg så kommer förmodligen denna ta år och dar. Har tagit farväl av Snyggongis ikväll. Jag är orolig över hur hon kommer klara av en hel vecka själv utan mig. Men det sägs vara bra att lära barn att vara i från en ett tag, så den förstår att man ej är död fast man ej syns till! Fast nu är ju inte snyggongen ett barn utan en tjej/kvinna. Men hon klarar det med lite skolk och cannabis.
Nu är min cykel hel igen. Nu kommer jag kunna cykla flera mil till. Har kommit fram till att jag cyklar 1 mil per dag. Det tycker jag är bra. Jag gör det inte för att jag vill, jag gör det för att jag måste till skolan. Om jag fick bestämma skulle jag ligga i min loftsäng och ara rädd för att den ska braka. Men det är allt mer spännande än att sitta och vara rädd för att Lotta skall döda alla i vår klass. men innerst inne kanske hon är snäll med... Lika snäll som jag, okej kanske snällare. Jag är bara snäll på beställning!
Påtal om beställningar så har jag fått två stycken beställningar på att vara fyllechaffis! Hur skall detta sluta?!

!


And the songbirds keep singing
Like they know the score

Kommentarer
Postat av: snyggongis

Jag funderar på att sova hela veckan tills du kommer hem, för mitt cannabis är slut...

2007-09-23 @ 12:11:13
Postat av: snyggfjongen

Uppdatera för i helvete! Turkland for life.

2007-10-04 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0