Målet

Nu har jag fixat det enda målet man har haft i livet : Körkortet! Det tog precis 23 dagar från det jag fyllde år och tills jag fick det i handen. Jag känner mig faktiskt lyckad, känns jätte bra att äntligen slippa allt med teori och köra överduktig! Nu får jag göra det där små felen som ingen egentligen bryr sig om! Men jag ska försöka va en bra förare ett tag till! Men vad har jag nu för mål i livet? Sjuksyrra är ju ett till, sen har jag inget fler :O Jag måste börja fixa till min framtid lite! Skulle vilja läsa till syrra på röda korsets utbildning. men den finns bara i Sthlm och jag är inte mogen än att börja prata fjolligt och börja gå på massa inne ställen. Så jag tror jag stannar här ett tag till. Men sen vill jag ut, ut här i från! Jag vill jobba i Afrika med folket där, jag vill jobba i Amerika och bli rik och fet, Jag vill jobba i Kanada och bli snygg och äga en egen mottagning och jag vill jobba i sverige nånstans där det händer något! Förresten händer det snart något skoj, jag ska få fara till utalnde! Känns riktigt skönt att fara i väg till solen och värmen! Synd bara att man just hinner komma ned så ska man hem!

Lätt snyggaste tröjan
Hejdå 


Kommentarer
Postat av: snyggong

Du har ju glömt att ett av dina mål med livet är att gifta dig rikt!
ps. När ska vi kirra tröjorna?

2007-09-13 @ 16:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0