Seriously!?

Okej, nu måste jag verkligen bli lite seriös på denna blogg, skriva normala saker som flickor i min ålder gör. Varför jag kommit på det, är att jag fått veta att folk läser min blogg, folk som jag knappt känner. Då måste man va lite seriös, så man inte skämmer ut sig totalt.

Jag vill till värmen, jag behöver värme, ge mig värme. Jag måste skärpa mig, för jag tror jag kommer bli  beroende av det, om man nu kan bli reseberoende. Mitt nya resemål som jag vill fara till är Marocko, det var billigt! Jag gillar billiga saker, det är därför jag är kompis med SaraM !( HAHAHAHHAHA, mina skämt är bäst). Nejmen seriöst, jag måste få värme, jag tror jag måste flytta här ifrån, jag måste få se världen hinnans jag dör! Jag måste få se afrika, asien, amerika och Europa! Jag far själv om ingen följer, jag lovar, jag far! Har jag ljugit förr? okej, det har jag väl! Men jag behöver värme. Granö suger bäverballs, här finns det inget, jag behöver fart och fläkt(ovh värmen då), Jag måste utvecklas som människa, jag kan inte det här. Jag måste komma i väg! Jag skulle vilja vakna upp imorgon och upptäcka att jag är färdig utbildad syrra och sen veta att jag ska snart i väg och rädda liv i Afrika, och att jag tjänar jävligt bra och har gratis boende, och alla gillar mig och att jag är bäst! Skulle inte det vara fantastikst?!

Förövrigt tror jag att jag kommer drabbas av en hjärtinfarkt, Seriöst, jag kommer göra det! Jag har för mycket ilska inombords, jag måste träna på att bli snäll! Jag blir så arg ibland. Och ibland kan jag sitta och önska livet av folk, fast jag egentligen inte vill det, Jag vill bara att den ska försvinna från min åsyn ett tag! Detta tär på min energi, jag måste försöka bli mer snäll och bara tänka snälla tankar!

I natt drömde jag att en kille fet raggade på mig! Jag hade ont i foten och han var så snäll så han hjälpte mig när vi va och gick i skogen, men helt plötsligt upptäcker jag att det är ett lodjur på samma väg som vi. Jag blir jätte rädd och springer iväg, han följer efter mig. Sen så vill han hålla min hand, men jag var inte riktigt säker på det, kännde inte helt rätt! När vi kommer utfrån skogen kommer en kompis till mig och inser att den där killen jag är med är snygg, och hon frågar :
-  Ta han, han är ju snygg!
Då svara puckot Sara:
- Om du tycker han är snygg kan du få han, mig spelar det ingen roll! Säger jag oengagerat.
Och vad händer? hon tar hans hand och går! Så jävla typiskt mig, jag är så dum ibland! Jag vart lessen, för jag menade inte vad jag sa till henne.OBS! Detta var en dröm. Men det är så jävla typiskt mig! Inget spelar roll! ÅHH.
Jajajajajjaja.

Hejdå Ω P.S  SaraM ville se en snuskbild, här får hon den! D.S

Kommentarer
Postat av: snyggongis

ville ju se en killsnuskbild ju!

2007-10-30 @ 13:59:31
Postat av: kiss&bajs kompisen

JAG VILL TILLBAKA TILL VÄRMEN!!
kör hårt på grabben, ge aldrig bort någon igen! Jag ska se till att du inte gör det

2007-10-31 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0