Oh lord, please dont let me down!

Om det bara fanns en gud som kunde låta mig vinna pengar. Jag skulle köpa - En resa,En lägenhet,En bil.
Sen så skulle jag köpa massa annat skit. Som man inte ens borde skriva upp, som alla andra tjejer skulle skrivit - Kläder å smycken, ÅÅÅ, tänk om jag skulle få köpa det!
Harre gud, måste man vinna pengar för att köpa sånt, det är ju vardagsmat. Jajajajaja.
Vera log åt mig idag, då vart jag glad. Mycket glad. Tänk om jag kunde bli lika glad när Johanna eller Sara log åt mig. Då hade man ju blivit glad hela tiden. Nu när dem ler så frågar man istället - Varför är du så jävla glad då?
Nu ska jag sluta va otrevlig. Jag måste ju peppa upp mig för det kommande mötet. hehehehehehehhehehehehehehehehehehhehe

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0