Killer

Jag har tänkt hela dagen på hur rolig min bloggtext skulle bli idag. Jag tänkte på massa olika skämt, massa snitsiga texter, med mera. Men jag har glömt de alla. Varför? Eller en sak minns jag, men den är inte skoj, den är så vis.
Jag och min projketvän satt och pratade om projektet könssjukdomar och om symtomen står det oftas: - Du får illaluktande flytningar.
Då sa min projektvän - Hur vet man då att det är onormal lukt? Man går ju knappast och jämför med andra!
Jag vart så stolt, att hon sa det. Det värmde i mitt hjärta.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har sett på Malcom ett geni i familje, skrattat! Det är den bästa serien. Sen så for jag till tandläkaren och sen har jag vart hos mormor å morfar! :) Ska dit igen på torsdag och mysa med Vera, om hon fortfarande vill. Dock har jag ej frågat henne, men min lille kusin kan ju ej prata, så det är bara att gilla läget! :)

Nu vill jag sluta. det vart ingen bra blogg idag. Pågrund av att Orre kom och störde. Jag kan bara skriva ensam


Kommentarer
Postat av: snyggong

Jamen vem fan luktar gott i underlivet/slidan/fittan/vaginan/musen/springan/framstjärten/snippan/eget val? "Oj, det måste vara något fel på mig. Jag luktar ju inte alls lika gott som SaraP där nere.."

2007-10-30 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0