JONI ÄR BÄST TJALALALAAA

Okej, det kanske var så att de sjöng Unibet är bäst. Men jag hör inte så bra. Man behöver inte retas för det faktiskt. Jag skyller allt på flygresan. Påtal om flygresan ångrar jag att jag ens satte mig på flyget hem. Jag behöber mera sol och mera värme. Solen gör en glad, hösten gör mig trött och förkyld! Nu vill jag ha värme. Solarium funkar inte för mig denna vinter. Den nya innegrejen är sol! Förövrigt var Turkiet jätte bra, Seriously, jätte bra!
Orkar inte förklara allt det bra. men kortfattat var det värmen.

SaraM har just gjort mig deprimerad. Hon spelade upp en fejk version av "Baby Baby". Hur i Helvete kan man va så fruktansvärt dålig! Den kan alla sjunga bra.  Förrutom den där bratten då! JAg gillar inte brats. Tabort han.

Hejdådå

Kommentarer
Postat av: snygg-ong

Förlåt, det var ett stort misstag. Men om jag sjunger baby baby på tisdag så kanske allt känns SÅÅ mycke bättre?

2007-10-07 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0