Jag vill palpera dig

Rubriken har inget syfte, inte ens denna text har ett syfte. SaraM är tillbaka i min vardag igen, det har varit tuffa  2 dagar utan henne. Jag har fått uppleva hemska saker. Men nu slipper jag det. Johanna var hos mig i måndags, det var skoj. Man kan sammanfatta det : Test, festmat,blåbär i näsan, roligt telefonsamtal. Och nu kan man sammanfatta det ännu mer : Jag har blivit fjorttis, dock bara med henne då. Men det är spännande, har aldrig testat det. Tror snart att jag ska ge upp den karriären, jag är så mycket mer ön bara fjorttis.
På Torsdag ska jag va med min nye vän Myran. Det ska bli skoj. Vi ska sitta i hennes rum och dricka saft, sen ska jag ge massa beröm över hennes rum. Det är nog så man gör med nya vänner.
På fredag har jag planerat att bli aprauk, för jag tror att man måste vara det för att gå in på X3M, känns inte som mitt ställe. Sen så följer ju inte min käre vän med, så då måste jag bli ännu mer aprauk.
På lördag ska jag vara backbehind och äta tacos och se på bio, skoj. På lördagkväll ska Jossa sova i min soffa.
Sen på söndag ska vi hemåt. Sen på måndag ska jag till tandläkarn. Sen är inget planerat.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: snyggongis

Så mycket info på så få meningar. Min hjärna är full.

2007-10-24 @ 12:02:18
Postat av: fjårtiiiZzzisen

FNIZZZ!
Jag dör. Du är rolig.
Jag längtar till alla gånger jag får va med dig. Vi ska bli aprauka imorgon OCH hitta några björnar. Jag är fan sugen på en björn, synd bara att jag har ett barn nu..... kiss
Ses

2007-10-25 @ 14:07:41
Postat av: BAJSKORVEN

förresten, jag gillar din soffa.

2007-10-25 @ 14:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0