Er dröm

Jag satt och läste en gammal eller ny cosmopolitan idag på Kersti Salongen. Då fanns det 100 saker som killar ville göra. Och på 20 plats kom
- Vi vill ha sex i en säng tills den går sönder!
Och på 21 plats kom
- ... Sen vill vill laga sängen vi förstörde via samlag!
Hahaha!!! Vilka drömar!! Varför ens vilja he sönder sin egen säng? Sängar är ju dyra! Okej, jag vet inte om jag vill utveckla denna fråga mer, för vem som helst kan ju läsa detta. Mina funderationer vill ingen veta. Ring istället och fråga!
Nu finns det ingen kärlek mellan mig och Jens. Han var en man som ville förändra jag och Snyggfjongis ideér om sex och samlevnad. Men det kanske blir bra tillslut, bara han ger oss pengar eller kådisar till projektet. Han fick mig att känna mig så där dålig och jag började frågesätta mitt sätt att tänka.

Hejdådådådådådåå

Kommentarer
Postat av: fjongis

Jag tycker att ditt beslut var klokt. Jens är inte the one för dig!

2007-10-13 @ 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0