Ensammast I Sverige

Nu ligger bilder överallt
där gamla ansikten är unga
och jag har letat som besatt
efter känslor som är försvunna
Det har varit en lång lång natt
men jag är glad att mina
tårar är behärskade och lugna


Mycket mycket bra låt. Kent gör det igen, de gör det bästa någon någonsin skulle kunna göra.
Jag har vart på Puben ikvällst, inte så jäkla värt. Han som äger stället var väl minst sagt lika full som vi andra. Vilket gör mig upprörd. Jag brukar annars jobba på puben, och då är det då frid och fröjd. Jag saknade en viss person, om jag ska va ärlig så var det 2 årsen sen sist. Satan vad jag är dum. Ge mig 11 alvedon, hehehe! sen så gjorde jag något dumt eller bra med mina Lira ikvällst. Jag ser det som nått bra, men nia andra se det som något självsikt. Men det gynnade mig. Allt som gynnar mig är bra. Om man ska ta sig någonstans så ska man va självisk i denna värld har jag lärt mig. Därför ska jag nu bara köra mitt race, för då tar man sig längst. bye bye

Kommentarer
Postat av: den sjuke chaffisen

2 år sen sist, oj!

du är så fin, ibumetin

2007-10-28 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0