Särrrrrring

Jag hatar lärare, Jag hatar inte personen som finns i lärarna ( eller jo vissa). Men jag HATAR lärare, de tror att alla är lika smarta som alla, och om man viker ut från smartheten är man puckad, och då vill dem tycka synd om en!
- Jag vet Sara att du har lite problem, och jag acepterar det. Du gör det du kan!
Men tacka fan att man blir störd om de ska säga det hela tin. Nejmen, tillbaka till det jag egentligen ville få fram. VEM ÄR SÅ SATANS DUM OCH LÄGGER SÅ ATT MAN SKA GÖRA ETT TAL UNDER LOVET!? Jo en lärare såklart, jag har aldrig gillat lärare och kommer aldrig gilla dem. De är ett eget folkslag, skicka dem till mars eller nått! Ser jag ut som en tjej/kvinna som kan skriva ett tal? Jag smörar ju bara, jag skriver massa ravel. Satan. Jag skulle vilja skriva könsord, men jag är väl uppfostrad och gör inte sånt.

Jag har jobbat idag, jag är bra på jobba. Och om sanningen ska komma fram har jag inte behövt använda mina kunskaper om att hålla tal på jobbet, OOOOWH! Imorgon ska jag också jobba, men på solhaga och på Söndag blir det deladtur på solhaga. Nu börjar det rulla in jobb igen. Jag trivs med att jobba, Då slipper man vara bakis, ful, äcklig och ha ågern. Jobba är praktiskt. Jag ska nog jobba ihjäl mig. Det tror jag inte är nått problem för mig. Om jag fick välja hade jag börjat jobba redan i 4:an, för det var då skolan började bli tör på riktigt. Hur kan man gilla skolan? Okej, jag förstår att man gillar skolan om man är smart, då är ju allt enkelt. Jag ska satsa på att bli smart, nooot. Det är bara mina killkompisar och Johanna som förstår sig på detta! Ingen annan fattar hur det är att inte förstå sig på saker. Saker de smarta ej förstår sig på är ju ofta praktiska saker. Och det är ju de praktiska sakerna vi skall behöva kunna för att kunna leva ett normalt liv. För man behöver ju knappast en lång uträkning på hur man bakar bullar, koka kaffe och byter däck på bilen?! åt helvete med alla smarta människor!

Nu ska jag sova, så jag orkar vara trevlig imorgon. ps. Tacka vet jag min souvernir, fez och ett glas med pappadricka d.s

Kommentarer
Postat av: murrans ex

jag hatar skolan! Jag tänker hoppa av! Hoppar du så hoppar jag! Honey.
Jag förstår dig, det ÄR inte lätt att vara.. dum!? Typ. Fakk zmartizar!

Murran ringde mig idag, vi pratade i kanske 6 minuter. HI HI HI

2007-11-03 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0