Samvete

Jag försöker stilla mitt dåliga samvete genom att ha stängt av mobilen. Jag stängde av den när Johanna ringde, Jag vill inte höra att jag är dålig person som stannar hemma idag! Men va fan ska jag göra då? Ska jag fara till skolan och verka gilla säääärrrrring läraren som jag hatar just nu. Jag hatar att skriva tal. Så egentligen bör jag inte ha dåligt samvete för att jag är hemma, för hon har förstört mitt lov. Jag ska sparka henne på smalbenet när jag kommer på skolan imorgon, och sen ska jag säga - HÄHÄ EEEEEEEEEEEGD!
Sen så ska jag slå hon över ögonbrynen så hon får blod i ögonen och inte ser något. Eller okej, jag ska inte göra det. men ibland får jag en sån lust. Jag tror hon mår bra utav att plåga människor med sånt här. Jag ska säga henne ett sanningensord när jag kommer tillbaka, som jag sa före vi gick på lov. Hon ska ha ont i hjärtat för att jag är så ärlig. Fast okej, det kommer sluta med att jag säger - hehehehe, jag skämta, eller jag menar det inte! Hoppas du inte tog åt dig.
Jag är en mes. För hon förtjänar verkligen min ilska nu. Jag hatar att skriva tal och fjäska. Fjäska är så satans tört, jag ljuger ju ba i talet. Jag förfinar ju allt om mig själv, jag är inte en fin människa. Det enda jag vill är att bli rik och bo i ett varmt land. Kan ingen förstå det?!

Jag ska försöka gilla denna dag lite i allafall. För jag upptäckte att vi inte hade tagit upp posten i fredas, så jag hade också fått mina kort! Dem är fina, jag gillar kort. Så jag satt och klistrade in dem i mitt fotoalbum igår. Fast limmet tog slut, så jag fick ta karlssons klister. Jag vet inte om man egentligen får det. jag började att va så duktig att använda linjal och allt när jag skulle skriva bredvid bilderna, men det varade inte länge. jag hatar denna ordning som alla andra gillar, lite snett har väl ingen dött av? JAg kanske borde bli seriös?! Jag vet inte, folk kanske gillar seriösa tjejer? Jag gillar inte seriösa människor, men andra kanske gör det? Jag ska testa någon dag, men ingen kommer ta mig seriös då. Jag försökte engång att va seriös på riktigt till min lärare, men han skrattade åt mig. Då trodde jag seriöst att jag skulle hugga en gaffel genom fingrarna på han. När man för engåns skull är intresserad av vad den pratar om så skrattar den. Jajaja, jag tror jag är i en " Hata-lärare-fas". Fast det har jag alltid varit, men döljt det otroligt bra.

and I am evil
but I pay my friends to say
I'm loving, caring and so kind

and I've got a big mouth
and a heart full of shit
but I don´t care about it

I used to be blond and stupid
But now, I dye it dark
cus it makes you think I'm smart

and I'm so ugly
and I wear all this make-up
cus it makes you think I'm cute


Kommentarer
Postat av: shakira

du är ju för fan inte riktigt klok madicken!!
Stänger av telefonen när jag ringer. För övrigt så skrattade jag mig igenom dina problem, jag saknar dig gumman

2007-11-05 @ 10:01:07
Postat av: snyggongis

Hata bloggen när kommentaren försvinner. Hata talet. Hata allt? Jag saknar dig inte som johanna gör, jag längtar. Längtar efter skitsnack och rakhyvlar.

2007-11-05 @ 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0