Nationella i mitt anus

Jag hade hoppats att få skriva blogg på mitt nationella, men så vart inte fallet, jag va tvungen att skriva att talmanus! Jiho. Jätte skoj.

Igår var jag duktig! jag städade, läste om kurder, såg tv, gjorde mat, tränade, läste mer om kurder, sist men inte minst så såg jag " Fried green tomatoes". Bästa filmen ever, var tvungen att gråta lite när Ruth dog. Det är lika sorgligt varje gång. Man blir så bra vänner med de i filmen under filmens gång. Känns nästan som om jag känner dem. Idge å jag blir bästa vänner, jag känner igen mig i henne ibland. Det borde nog vara så att vi skulle bli vänner, jag tror att det skulle bli the perfect match.

Jag borde cykla hem, eller så borde jag fara till Vera. Jag tror jag väljer att gå hem. Jag ska chilla fett och tycka synd om dem som ska rätta mitt nationella ravel. Det vart bara massa ravel jag skrev om.

Nu vart det här massa ravel också, men det spelar ingen roll. HEJDÅ


I don't ever wanna drink again
I just, ooh, I just need a friend
I'm not gonna spend ten weeks
have everyone think I'm on the mend

It's not just my pride
It's just ?til these tears have dried

Kommentarer
Postat av: pypen

Tjena! Vi skulle behöva ljusterapi så kanske man fick ändan ur vagnen nån gång. Känner mig trött varje vaken sekund numera och ändå behöver ju inte jag prestera som ni måste för att få ihop betyg och sånt. But keep on rolling. Visst har morsan sagt att morbror Greger dött

2007-11-15 @ 11:26:14
Postat av: Johanna Englund

HEj! Lste din blogg, låter som att du inte mår så bra. Eller iaf som att du inte är så förtjust i skolan just nu! Jag förstår dig, har ungefär samma problem. Jag hatar skolan, hare bra! Puss

2007-11-15 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0