Min ilska

Jag förstår inte? När jag för en gång blir sur så blir omvärlden så oroliga över mig. Det är som om dem tror att jag ska döda alla ( Okej, lite sanning där finns väl) Nejmen helt seriöst, Min lärare tog mig på axeln och kollade mig i ögonen - "men varför är du så arg? Visst har du all rätt att vara arg som alla andra! men det känns så ovanligt."
Helt undermedvetet säger hon till mig att jag aldrig borde vara arg, för jag skrämmer henne, och nu vill hon hjälpa mig med min ilska?! Jisses! Det roliga med detta samtal kommer här. Jag var ju så otroligt glad den dagen hon pratade med mig! Sen så förstör hon min lycka för jag började tänka på min ilksa som var på gårdagen. Därför tycker jag att alla ska börja tänka: Idag är idag, och igår var igår! Så lets dont talk about yesterday!

Jag är otorligt peppad till helgen, Jag och min vän sara ska på nya bravader! JIHO. Det roliga med det hela är att vi kommer gilla det hur det än slutar. För vi gillar att vara i varandras atmosär. vi gillar att skratta, vi gillar att fula oss, vi gillar när någon av varandra gör bort sig( Sara gillar mest det när jag börjar stamma och gör bort mig). Jag ser fram emot denna helg som kommer. SaraP är på G igen. Lets get drunk.

Jag är hemma nu. Men ingen är hemma, det är det tråkigt. Jag är ensam hela veckorna, så jag ser alltid fram emot att komma hem och träffa dem som kallas min familj. Men nu är Oscar och studerar på skolan, Olov gör något manligt iform av att köra traktor, Mamma gör något kvinnligt genom att följa med pappa till City mottagningen. Han har tydligen varit i slaggis på Hockeyn, HAHAH, Not! Det var någon som råkade slita i hans finger på hockeyn tror jag. Men här sitter jag, väntar på bättre tider och mat. Eller egentligen är jag ju inte ensam, Betty är ju hemma. men hon säger inte så mycket till mig.

Nej, nu ska jag gå och he på motovärmaren till den blåa faran!

you picked me up with your car
and I said honey that was very kind of you
but I´ve got
other better things to do

 En gammal bild på mig. Man skall sluta förvånas


Kommentarer
Postat av: JOHANNAAAAAAAAAAAAAAAAA

pratar du om ellenor? or sten? NEJ, hahaha, jag menar sven!??!?!

man slutar aldrig förvånas över yngve! han är ju helvild!

2007-11-16 @ 15:42:35
Postat av: Sven

Jag tycker att alla ska få ha sina lessna dagar utan att det ska bli en sådan uppståndelse för det. Vill du prata så vet du att jag finns, annars är det bara att fortsätta vara precis som du är Sara!

Hälsningar Sven

2007-11-20 @ 18:34:50
Postat av: Izha

Jag tycket som att jag va tvungen att skriva in att de va tack vare dig som jag tagit upp skrivandet igen :D

2007-11-22 @ 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0