I know this might seem strange

Min lillebror sa så här till mig idag
- Jag tycker du ska börja umgås med SaraM
- jaha? Men jag är ju med henne!
- Men du borde vara mer med henne och lite mindre med Johanna!

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA! Johanna är inte bra sällskap för mig.

Har lyckats att hitta min favvo film nu och med svensktal till och med. Men såklart ska inte dvd klara av att ta emot filmen :( Jag ska testa i lägenheten, annars blir jag deppad! ett fint citat från filmen :
-A heart can be broken, but it will keep beating just the same

Egentligen har jag inte så mycket på hjärtat idag. Helgen har vart bra, har fått va lite med Vera. Jag har kommit fram till att jag är kompis med henne men hon är inte kompis med mig. Men jag accepterar det, hon kommer ju att inse när hon blir äldre hur bra jag är på en skala mellan 1-10! Och jag hoppas hon väljer högsta betyg på mig!

Varför bloggar jag egentligen? Det är ju bara hon som jag borde vara mer med och den jag inte borde vara med som läser. WIHO, vilken kombination!

Jag och Jesus har också umgåtts ihelgen, jag förstår mig inte på den mannen. Men om man kommer bra överrens med han så kanske det är skönt att ha nån att tro på? Jag tror det är dem som är så där ensam och känner sig utstätt som blir troende på äldre dar, för då har dem ett hopp om att någon kan älska dem. Oj vad grym jag låter! Men jag tror det, vissa gillar kanske att leva med tron om att vi kommer att komma till ett bra ställe? Men varför? Det finns ju inget bevis på att vi kommer att få fara till det där omtalade paradiset, varför tror man då inte på nått istället? Då blir man ju inte besviken. Jag är så djup nuförtiden. Jesus är nog ingen man för mig.

Jisses, jag måste få komma iväg - But I've got to get a move on with my life

Kommentarer
Postat av: Snyggong

Din bror är så klok. Oj så klok.

Efter denna helg med Jesus har jag också insett att han inte är någon man för mig. Men vad säger du om Matteus? Kan det vara någon för dig?

2007-11-12 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0