Heartbroken

va fasen!? Jag hade/har spanat in en fet snygg kille, Jag vart sådär småkär i den artisten( jag vet, jag är för gammal att bli kär i artister) Men han hade nått den där mannen, han va sådär manlig alla killar borde va. jag tittade på foton och tänkte, FY FEUN vilken kille! Och en dag, jag vet inte varför jag gjorde det. Men jag sökte lite fakta om han på google. Allt var frid och fröjd tills jag såg hans ålder!!!! han vad född 1966!!!!!!!!!!! Det vill säga ett år yngre än mamma. Jag måste ju börja skärpa mig, han är ju över 40. Så nu är jag heartbroken. Men min pappa sa - vaddå? Kan inte män över 40 va snygga eller?
Okej, dem kan ju va det, men HALLÅ? 40? Jag vart så besviken.

Idag träffade jag Leena på konsum idag( Johannas mamma), Jag tror att hon blev kär i mig, hon gillade nog mitt rullade hår och hukle! Egentligen borde jag undanvarat alla denna syn, jag var inte vacker i det. Och nu håller det bara på bli värre. Jag har sen tidifare hästgnägg och nu känns det som om jag håller på få bäver tänder! Hur i helsike ska detta sluta?! JAg sitter och trycker tillbaka tänderna hela tin, men dem vill ut från mig. Jisses.

Imorgon skola, wiho vad jag inte längtar. Jag ska döda några lärare!

 ≠


Kommentarer
Postat av: snygginonsss

Jag är på att döda lite folk. Vi kan ju disskutera vilka som blir offer.

Angående din kärlek till mannen som är lite äldre än dig så tycker jag fortfarande att du ska satsa. Nöden har ingen lag!

2007-11-07 @ 09:17:25
Postat av: JME

vad jag har märkt så har ingen lärare dött än.... vad gör du åt det?

2007-11-07 @ 13:05:53
Postat av: JME

vad jag har märkt så har ingen lärare dött än.... vad gör du åt det?

2007-11-07 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0