Det är ett stort liv

Jag skriver om anorexia. Skolarbete i mitt anus vill jag bara säga. Jag är så otroligt less på alla dessa fördjupningar vi har gjort och gör. Kan vi inte bara få se film och njuta av livet? I och för sig har vi ett långt och stort liv, vilket borde göra att jag har tid med att skriva detta. Eller tiden är väl aldrig något man borde klaga över, det är lusten till att skriva jag inte har,
Jag såg just min svenskalärare. Jag brukar ofta säga till henne hur oviktiga hennes lektioner är. Jag vet inte om hon tar det personligt. Men jag hatar att skriva, kan vi inte bara lyssna och prata? Är det inte så man lär sig att tala svenska? Jag vill bara kunna prata svenska. Jag behöver inte kunna skriva noveller, för jag vill inte bli författare. Jag tror att det suger. Jag vill bara kunna leva ett flott liv med massa slavar. Okej, jag ljög till en viss del. Slavar behöver jag inte, jag har tid med det om jag ska leva flott. Jag får vara min egen slav.

Nu ska jag gå. för mina lärare tycker att jag ska lyssna på deras propaganda. Skoj. Jätte skoj. Jag blir så glad. Så jätte glad av deta. WIHO. JÄTTE SKOJ.

you wrote me a song
but you don't really play that well
the lyrics was bad
and you sing like hell

you gave me a kiss
but I can honestly say that I don't really like your breath
and you moved your tongue
too bloody fast

hmm..
but you see that..
eeh..

I'm so poor won't you lend me some money


Kommentarer
Postat av: Anonym

låt oss skita i skolan en vecka. låt oss ta modet till oss och sklolka för resten av vårat liv.
låt oss döda alla människor som är dryga!
LÅT OSS FÅ TYST PÅ DERAS RÖSTER (mitt huvud värker)

2007-11-30 @ 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0