"-Ta mig snabbt Sven"

Jisses, SaraM tänker bara på sex! Hon sade till vår lärare idag "- Ta mig snabbt Sven"
Jag förstår inte. Det jag sa till Sevn var - Jaha, jajajajaja, Ok, Jag är så SATANS less på ni lärare, inte ni som person utan erat yrke. Nejmen du tror det, jaaha, okej.
Jag har ingen energi längre, igår skulle jag vila för jag hade så ont i skallen, la mig 17.30 och vaknar sedan 03.09 av huvudvärk. Vilket resulterar i att jag redan sovit 9 timmar, men jag somnade snabbt om och sov till 08.00! 14.5 timmar på en natt, JIHO! Det är rekord. men Sven sa att han trodde jag behövde det. Jag tror inte någonting längre. Jag vill bara ha lite energi och nått skoj. Jag måste få energi nu, jag måste få lite glädje.
Jag är less nu, jag kanske behöver miljö ombyte?`Jag behöver nått! Jag höll mitt tal idag, jag har aldrig vart så nervös! Inte ens på min uppkörning va jag nervös, men ett satans tal va jag nervös över! Sen så sitter det 2 kandidater som va så satans gay och fejklog. Jag hade lust att kasta papperna på dem och säga - NI ÄR JU GAYAR ALLIHOPA! Eller nått sånt.

Sen så vill jag hurra för min vän Johanna!!! Hon stod upp för sig idag, sa ifrån till vår lärare. Jag vill krama henne och säga - du är för dutti du.
Men jag klarade inte av att krama henne då. För jag var helt innte i och skriva Kuk på mitt pappaer och försöka hålla tillbaka tårarna. FÖR JAG ÄR SÅ LESS PÅ ALLT ARBETE NU!!!! Ingen fattar hur det känns att inte fatta! Jag ger upp snart. Bajs! eller okej jag ger inte upp, för det är fegt. Man ska kämpa tills man stupar! Ingen minns en fegis! Jag måste börja ta risker, så folk tänker - Ja jävlar vilken tjej!
Fast det kan ju bli tvärtom - Hon är ju inte klok den där Paulssons dotter.
Men som sagt, jag ska försöka hitta nått att kicka igång min energi med. Knark är nog inte min grej. Man kanske ska prova hoppa bungy jump?Kanske hoppa från ett flygplan? Eller nått annat som gör att hjärtat kommer hoppa sönder för en stund.
Jag kanske ska prova åka rally? Eller prova köra rally? Det är nog min grej! Jag gillar att köra snabbt och sen så växer hornen så snabbt på mig! Så nu ska jag fixa så jag får köra rally. Fast vad är chansen att jag gör det? Jag skjuter lix upp allt jag vill göra. Nä nu ska jag ta tag i mitt liv och fixar kickar
" Saras Kickar", ska min nya blogg heta. Där ska jag skriva om alla kickar jag får........ Jo tjena att jag kommer göra det. Men det hade vart skoj om det gick.

Nä nu ska jag se bonde söker fru på datan! För jag va på fys i onsdas så jag missade det. Då sa en kvinna på fysen "- Jag slipper då gå hem och se bonde söker fru, för jah har en hemma!#
Då tänkte jag, Okeeeeej?! Var det någon som frågade dig? Men det är väl skoj för henne att hon fann kärleken genom dynga och kossor. Säkert har hon ett jätte roligt liv med tidiga mornar, mycket bajslukt i huset och ingen fritid. Nejmen det är ju säkert jätte skoj.

HEJDÅ SUCKERS SaraM här ser du jag som Maria från Magdala! En otroligt bar insatts av jag. Mina repliker va - JESUS DU FATTAS OSS!!!

Kommentarer
Postat av: snyggong

Jag vet inte hur jag ska förklara denna känsla jag känner när jag märker att du tagit en av mina repliker till dagens rubrik. Jag blir nästan lite stolt!


Tur att de va Sven jag sa det till iaf, han är ju van vid att vi pratar snusk.

Och tack för bilden på dig i kyrkan! Den kommer nog hjälpa mig mycket på provet!

Du säger alltså att du behöver miljöombyte? Jag tycker att vi ska ta tag i Öviksresan och bestämma datum snart. Där ska det definitivt bli att ha kul och bli full och inte alls tänka på skolan. Hallelujah!

2007-11-09 @ 19:34:42
Postat av: you know who.............

Tack gör hurret! Nu orkar jag fortsätta kämpa mig igenom denna helg med läxa över huvudet!
JAG HATAR SKOLAN, okej?
Och du, jag vet hur det känns att inte fatta. Synd bara att inte Sven förstår våra känslor. - Sara, vi är inte smarta! Iaf inte som naturäcklena.

Vad sägs om att dra utomlands igen? Och där stannar vi tills skolan är över och alla lärare är ... döa? Eller kanske tills deras sätt att va och ge oss läxa har försvunnit.. om det nånsin kommer att göra det? fakkers.

Tänk om Jesus kunde hjälpa oss nu!

2007-11-10 @ 13:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0