Stäng av bilen när du mekar

Det sa en man på radio idag. Och det skall jag minnas, för man kan bränna sig väldigt lätt på avgasröret om bilen är på! Eller så blir det kortslutning. Okej, jag kan egentligen ingenting om hur man lagar bilar eller stylar dem så dem ser ut som grisar. Men det är nått jag är stolt över. Om jag vill att min bil ska bli fin eller kunna gå framåt och bakåt, Så ber jag bara pappa laga den eller lämnar jag in den på norrmek, för hä sitt int i päninga för en Paulsson.
Fast nu börjar det faktiskt sitta i päninga, jag vill ha så mycket. Men det enda jag köper är massa saker som gör det lättare och städa! Svin skoj, mitt nya liv är så fint. Gå promenader, sitta på biblioteket och läsa snusktidningar som glöd. Sen kommer jag hem och går och sover. Jag sover förövrigt konstant nufötiden! Jag går i säng så tidigt att man borde skämmas. Men jag har inget att göra.
 I söndags var jag faktiskt uppe länge, Satt och såg tv pogramet : The perfect Penis. Det var en man som hade fyllt sin pillesnopp med silikon så kulorna var 50 cm i omkrets! Det han tyckte var lite jobbigt var att han inte kunde penetrera män längre. Som han uttryckte säg! Sen så sa han - Men det är värt det! Absolut.
Jag tycker dock att det är sjukt! Hallå? 50 cm i omkrets, det är ju så fruktansvärt stort att man inte kan förstå det, gör det inte ont att bära på den?

Jaja, Skitsamma. Jag skiter i om någon vill ha en stor pjäs eller inte stänger av bilen när dem mekar. Jag skiter faktiskt fullständigt i det! Och jag skiter i att det känns som om jag vaknar i en psyksäng! Jag skiter faktiskt i det.
Jag skiter i allt. Nu har jag även tappat hoppet om att få grannar som bjuder in en på kaffe och bullar. Men spela roll? Jag dricker ju inte kaffe eller äter bullar.

Jag funderar på att skriva så långt att ingen orkar läsa. Förresten så skulle jag vilja veta vilka som läser min blogg! Lämna en kommentar med ert namn och addres, så jag vet vad det är för sjuka jäklar som orkar läsa!

Tack för er uppmärksamhet

Kommentarer
Postat av: hemlig

Snyggongen läser allt du skriver.

2007-05-16 @ 15:48:14
Postat av: sossis

jag orkade inte läsa denna gång. men annars är jag en viljestark läsare! ehh..
puss och kram plumsan (sarap: snälla säg inte plumsan, det låter som om jag vore en bajskorv som just åkt ned i toan!) HHAHHAHAHA

2007-05-17 @ 18:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0