Sofistikerad

Jag har gått och blivit sofistikerad, lite så där förfinad! Jag pluggar, går på bibliotek och  går i säng i god tid! Och om sanningen skall fram börjar jag bli orolig över min nya livstil, Den kan ju inte vara bra i lägnden! Men det är bara att gilla läget, pappa kommer nog bli stolt!  Jag har nyligen haft MatteB nationella, tack vare mitt pluggande tror jag faktiskt att det gick bättre. Jag väntar och längtar tills domedagen, då jag får reda på om det var värt att bli sofistikerad, risken finns att det var mycket ovärt.

SaraM är sjuk, jag tror jag ska hälsa på henne idag. Eftersom Jossa är bra på att dra fet diss, så jag måste söka upp min sjuke käre vän! Jag har länge funderat på att bli vännner med mina grannar, Jag tror det kan vara skoj. Kanske sitta och ha symöte och prata om hur fina pelagonier blir om man har dem ute under sommaren. Ja det finns så mycket möjligheter i vår värld!

Nu ska jag och Petra gå och äta. På återhörande suckers

Kommentarer
Postat av: en sjuk en

Inget besök blev det idag.. men jag ska tvinga mig till skolan imorgon. Förvänta dig dock ingen vanlig SaraM, jag kommer nog vara ZzzZzzzzzZzzaraM. Typ.

2007-05-10 @ 19:18:30
Postat av: johannakokanna

det är nog det enda här i världen som jag är bra på. flåt

2007-05-11 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0