Sahara Hotnights

Dem var jag och såg igår. Jag är mycket nöjd. men dock inte med alla dessa äckliga män som ska komma så nära mig, Håll ett avstånd. SaraM skojade till det och nöp mig i rumpan, jag trodde jag skulle pissa på mig, hon gillade dock skämtet och min rumpa. Nämen seriöst, jag vill också bli så duktig som dem!! Jag vill också va cool! Jag vill inte se snäll ut och tråkig! Jag vill se cool ut, men kanske inte så cool som dem så att man är utan Bh, men dock skulle det nog inte göra någon skillnad för lilltissetea Sara.
Det var en kille som spelade med dem, Anders hette han typ! Jag vart kär i han. Han såg ut att ha så kul ut och skön såg han ut att vara! Tolka skön hur ni vill!
Jag ska bli känd någon gång i mitt liv, och ha skoj och se skön  ut!
 
Och komihåg mina trogna läsare - "Man får aldrig för mycket av enkronor!"

No for an answer was not what I was hoping for
I'm sure I could have taken it if you had told me before
I dressed up in armour to dare follow you home
Now I let you believe
My nerves are out of steel and my heart out of stone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0