Mina Kunskaper

I Onsdag förlöste jag en Ko, Okej alla som nu läser det här kommer att skratta för man säger inte förlösa. Hade tänkt skriva dragit ut, men det lät så hemskt! I alla fall, jag drog ut en kalv alldeles ensamen! Man kanske borde byta linje? Vetrinär?! Jag är ju så himla bra på det där! Har träningsvärk som inni tusan efter det, det är inte lätt att dra ut en hel kalv ur ett litet hål! Ja ja, nog skryt om det! Men jag är så glad och nöjd över mig själv! Morfar hade skryt över mig på Folktandvården, synd att han aldrig kommer att säga det till mgi personligen. Om jag känner han rätt så ska man inte övergöda folk med bra komplimanger!

Mamma vill att jag ska göra biffar, jag kan inte göra biffar, jag vill inte göra biffar. Men jag skulle gärna vilja ha biffar. Skitsamma! Denna blogg håller i alla fall på gå i graven, mina trogna läsaer har slutat läsa. Det är synd, för jag trodde ju att jag skulle börja tjäna päninga på detta! Skitsamma!

Hejhopp pillesnopp

Kommentarer
Postat av: SaraM

Hej

2007-05-28 @ 16:21:44
Postat av: JohannaN

jag gillar dina inlägg, trots att jag inte läser dom så ofta. Men när jag inte läst dom på ett tag, så läser jag igen mig sen.
fortsätt i samma stil och du kommer tillslut att nå upp till MVG nivån, tack

2007-05-30 @ 12:15:29
Postat av: JohannaN

jag gillar dina inlägg, trots att jag inte läser dom så ofta. Men när jag inte läst dom på ett tag, så läser jag igen mig sen.
fortsätt i samma stil och du kommer tillslut att nå upp till MVG nivån, tack

2007-05-30 @ 12:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0