Egentligen

Egentligen borde jag översvämmas av lycka! Egentligen borde jag tycka allt är svein skoj. Men jag tycker inte det,
allt är drygt! Jag är less på mitt jobb, jag är less på skolan, jag är less på att bara vara, jag är less på att festa, jag är less på alla dryga jävlar, Ja i princip allt är jag less på! Egentligen skulle jag vilja skriva massa satans skit, men jag är för less att göra det! Okej där ljög jag! Jag skulle hemskt gärna vilja skriva massa satans skit men jag måste ju värna om barnen.

Jag ska flytta in imorgon. Det skulle vara svin skoj om jag hade varit född i en rikfamilj, då hade jag köpt allt nytt, allt skulle passa utmärkt! Men nu är jag en fattipiga, så jag får ta gamla saker som inte passar ihop. Någon får gärna hyra min lägenhet i sommar, och som bonus får man mig en vecka i Augusti!
Men annars så är alla hemskt välkomna hem till min lilla boning! Och jag hoppas verkligen att någon kommer och hälsar på! Jag skulle bli så glad ,så jag skulle bju på gofika!

I veckan ska jag ha nationella i matteB, jag fattar nada av matte! Egentligen borde jag sätta mig ned och grina. Och ingen får kommentera att dem också är kass, risken finns att dem vill vara snäll.

Jag är en bitterfitta. Hejdå

What? So I slept with him again. So I'm a big whore. A big horny whore who can't get enough. Can we get over the shocked silence already?

 Favortier i repris


Kommentarer
Postat av: SvenBertil

ha ha ha ha ha!
snykka bilter. aj lajk

2007-05-05 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0