100kr + 14 poäng = Överlycklig Sara

Mina bullar vart så fruktansvärt goda! Jag tjänade 100 kronor på dem! Pappa hade slagit vad om att de inte kunde bli goda! Men tji fick han! Dem var så goda att PorrOrre åt dem också! Så nu ska jag ihelgen baka ännu mer, jag kanske rent utav säljer dem på Konsum. Jag kommer bli miljonär någon gång i mitt liv. Men kanske inte just nu.

Sen så klarade jag matteB!!!!!!!!!!!!!!!!!!! G nivån låg på 12 och jag fick 14! Alltså 2 poäng för mycket fick jag! :D Jag vart så glad att jag kramade Jossa. Och att krama Jossa händer bara om jag är rund om fötterna eller är döende,typ. Så nu behöver jag aldrig mer i hela mitt liv läsa matte, jag lämnade tillbaka matteboken idag. Man blir så glad över sånna saker. Ingen ångest här inte! 

Nu sitter jag på biblioteket. SaraM och Petra börjar bli orolig över min nya livstil. Jag förstår dem, Denna Sara känner inte ens jag igen. Please come back!

Nu ska jag gå och fira! Kanske läsa en bok om vad man ska göra när man är överlycklig! höhöh!

Fuck off and die! Du är för ful för mig.

Kommentarer
Postat av: maras

Du slutar aldrig förvåna mig!

2007-05-15 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0