Walking on sunshine

And dont you feel good? Jag gillar mitt jobb, Jag gillar det så mycket att jag längrat till det! Jag gillar det så mycket så jag skulle kuna se en framtid inom det! Jag  kan inte förstå hur jag har kunnat jobba inom äldreomsorgen! Ge mig kraft att förstå det! Jag ska snart på dans med mina kära vänner på jobbet, Måste träna mig på att dansa, och sjunga till dansbandlåtar ( Errrhm, Jag kan det, men vill inte erkänna det så lätt). Jag borde sova, men jag är helt inne i Myspace, jag förstår inte vad som är så skoj med det! Förrutom att jag får skratta åt min bedrövliga engelska! Varför finns det inget ställe där man kan få skriva på bondksa?
Jag har fått en beundrare på msn, men dock hatar jag beundrare, för det ändå det vill är att ha bilder på mig i naket tillstånd! Vem vill se mig naken egentligen? Tur att jag är en sådan människa som inte håller på med sånt. Jag är ju en förståndig flicka. Jag har blivit en hemmafru, jag städar, gör mat och tvättar gör jag till och med nu! Jag försöker dölja min nya sida. Och jag tror jag gör det mycket bra.

Jag saknar ingenting.


Kommentarer
Postat av: sny

LUGGEN!! YEEEEEEEEES!

2007-07-01 @ 17:59:59
Postat av: sny

LUGGEN!! YEEEEEEEEES!

2007-07-01 @ 18:00:10
Postat av: sny

LUGGEN!! YEEEEEEEEES!

2007-07-01 @ 18:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0