Underbart är kort

Jag funderar själv på varför jag valde att ha detta som rubrik?`Sen insåg jag att jag lyssnar på en låt med Povel Ramel - underbart är kort.
Dock så är det ju sant, Lycka varar ej förevigt, inte ens när man är kär! Den som är så vis att säga något sådant bör prisas! Jag har sagt det ofta, jag skulle vilja vara upphovskvinna till det uttrycket! Sen så kommer ju alla andra som går på moln och säger att det är lögn det man säger. - Jo, tjena! Hur mycket sätter vi att nästa gång vi ses så kommer du vara nere?
Man kan inte alltid vara glad, det är en lögn! Man måste vara ledsen för att kunna uppskatta lyckan, eller förstå vad glädje är!
Där fick jag till det, jag vill belönas! Jag vill tjäna pengar på det så jag kan köpa mig en balklänning, balfrisyr, balskot, en snyggbal bil, Sist men absolut inte minst så skulle jag köpa mig en otroligt snygg kavaljer! Han skulle helst vara känd, så att alla blev avundsjuk på mig! Och då skulle jag få vara med i Vf,Vk,Aftonbladet och expressen! Så nu är det bara att tjäna päninga!

Kommentarer
Postat av: gnoggyns

Skicka ett sms när din telefon är vid liv igen!

2007-06-12 @ 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0