Tid

"- Lev dit liv, för du kommer du din död"
Mycket fint skrivet må jag erkänna! Eller kanske inte direkt fint då, men tanken bakom det hela tycker jag var bra, För det är ju så sant som det är sagt! För nu ska jag leva livet. Jag har inte gjort så mycket denna vecka. I måndags tillbringade jag min all dyrbara tid på akuten med min lillebror som aldrig tycks lära sig att cykla rakt fram. Nej han hoppade så att cykeln gick i två delar! Så då fick man ju sitta där uppe i Lycksele på lasarettet, inget mig emot. Men dock har man väl blivit psykad av sin utbildning, Jag sitter och stör mig på alla otrevliga sköterskor och kollar in allt fel alla gör! Jag kommer bli en surkärring när jag själv kommer sitta med mitt onda ben och klaga på den syrran jag har. Måste ju skärpa mig! Påtal om syrror så ringde Johanna som inte är min syster och väckte mig. -" VAAA, sover du. Klockan är faktiskt halv 10!!" Då var jag tvungen att påminna hon snällt men mycket bestämt att jag hade ringt och väckte henne klockan 13.00 i söndags! Så jag var nog mer normal än henne! Jag har faktiskt skaffat mig en Myspace, det är skoj! Fast det är så synd att jag är så kass på engelska. Annars hade ju det hela vart en hel kul grej må jag erkänna! But Hey, Im trying! Där var ett smakprov på min engelska! Måste träna mig, För min släkting i Usa måste ju se förbättringar på mig, och det ska vara de positiva förbättringarna jag vill visa! Jag ska förresten bli bästis med henne ( To bad for you SaraM) Så att jag kan komma och hälsa på henne i Texas, och då lär man ju får bo gratis! :) Okej, jag ska väl vara ärlig mot SaraM. Jag skrev faktiskt till Jenny min släkting då att SaraM var min best friend. Men dock var det bara för jag visste inte hur jag skulle skriva det andra ordet...... Fakk nu börjar man ju på bli blödig! Måste rycka upp mig!

Nepp nu ska jag gå och äta, för med min andedräkt skulle man kunna döda en hel älg!

Du ska få allt som jag ser
du skall få allt som jag har
när jag vet vad jag har


Kommentarer
Postat av: Snyggong

Jag blir så rörd :') Varför har jag slutat skriva i min blogg? Skärp mig. Heja du och din myspace!

2007-06-23 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0