Did you give the world some Love today, Babe?

Jag har gjort om i mitt rum, Det vart najs! Man skulle kunna tror att jag är på riktigt att jag är riktigt spirituell, Detta har inte med mitt rum att göra, Tittade just ut och fick syn på att koen jökar på varandra. Detta gör mig fundersam för det finns ingen tjur ute i hägna. Alltså är dem där kossorna homosexuella, Världen går framåt. Jag hinner inte med alla dessa förändringar. Jaja, skitsamma! Huvudsaken dem har det trevligt! Tillbaka till mitt rum, det vart så bedårande, Ungefär som ett hotell rum! Jag gillar hotell rum. Påtal om hotellrum så satt jag och skrattade idag åt SaraM´s kassa hälsning till killen vi såg på hotellet. Ingen förstod det roliga i det hela! Men det var så skoj, och hon var så kass, Så det är värt att ta upp lite då då!

Got to make this one big loving world babe
Help to make this one big loving world babe

Blogga är tört, Myspace är skoj! Det finns en blogg där, funderar på att anävnda den istället! Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0