Bloggare

Jag hetsåt igår också! Men det var gott, nötter blandat med frukt är jätte gott vill jag lova! Hetsäta är nog min grej! Så nu ska jag skita i att äta långsamt! Jag får äta hur snabbt jag vill bara jag mår bra av det, lix. Varför jag berättar det här är att när jag hetsåt läste jag veckor Revyn, Må djävulen ta ebba von sydow! Hon tror att hon är bäsy, sen så säger hon att man måste uppdatera sin blogg varje dag. Här finns inga måsten, Kan hon inte bara gå å självdö?

Jag ligger nog snart i febran, mitt huvud kommer att dö! Så jag vet inte om det blir bio för min del! Känns tråkigt :( Ska snart fara å se film hos Frida, och sen fara på premiären. En händelserik kväll!
Ja jag är nog dödligt sjuk tror jag! Men här finns det inget att klaga på!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0