Du som är ung!

Du som är ung, kom med och sjung
och sitt ej hemma slö och tung.
Vår sångartropp han gångar opp
på kullens allra högsta topp.
I sommarens soliga dagar
vi sjunga var vi gå. Hallå! Hallå!

Jag har trott väldigt länge att jag är ung och mycket frisk ung flicka! Men ty där har jag fel, min rygg har börjat strejka. Det krampar. Men det kanske är det som är straffet, jag kanske har varit för elak mot A? Kallat henne allt för ofta dum, dryg och ful! Nu var detta bara en mild version av alla ord som har kommit ut ur min mun! Vissa straffas direkt! Men varför straffas inte SaraM, hon är MINST lika skyldig som jag till allt detta! Men okej, jag tar på mig det. Jag tror jag är mer lämpad till detta. Om det hade varit utsalg som kliar och sånt som skulle vara straffet så är nog SaraM mer lämpad än jag! Jaja, same shit! Sen så får jag kunga besök på måndag! Tänka sig det har gått en hel månad sen sist! Tiden går snabbt. Harreligen

Kommentarer
Postat av: snyggong

Så det är DÄRFÖR jag har fått fetaste reaktionen på myggbetten?! inte nådiga! Men kommer jag sluta hata A? Icket.
Föresten, det där kungliga besöket lät intressant. Måste vara något du ser fram emot!!

2007-07-05 @ 22:48:02
Postat av: snyggong

måndag den 16 menar ju jag :(

2007-07-05 @ 22:49:00
Postat av: Kungmicke

kungabesök? ja ska inte komm.... ? :D

2007-07-11 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0