18årig kvinna från Västerbottenslän!

Jag får tydligen bli kallad kvinna nu, På grund av min ålder! Jag har gått igenom alla faser, Tös,Jänta,Flicka,Tjej,Brud och nu kvinna! Snart är det baar tant kvar! Spännande,  Jag är så förvänatnsfull!
Bemanningen ringde till mig imorse och frågade om jag vill jobba på söndag, Thats fine for me pga att vi ska fara å se Lotta engberg med jobbet! WIHO, Jag blir helt till mig, Lotta Engberg var nämligen den första artisten jag hade på kassetband! Inte illa. Jag lär ju kunna sjunga alla låtar utan och innan, Tänk om hon bju up mig... hehe!

Snart är det inte länge kvar, Jag räknar dagar och år! Förresten har jag köpt en digitalkamera idag! Och den som snodde den förra kommer jag halshugga inom kort. Följ saraps triangeldrama..

Hejdådå


Kommentarer
Postat av: Soffan

Hoppas du fick mitt sms på bemärkelsedagen. Vill ju inte att du ska tro att jag inte kommer ihåg din födelsedag! Men om det kom bort någonstans i etern så säger jag GRATTIS nu med :) Vi borde ta en fika snart!

2007-08-14 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0