Nystart

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte.
Men det kanske är bra att få skriva av sig.
Skriva av sig allt man ständigt går och är förbannd över.
Sådant som tar en massa jäkla plats i huvudet på en.

Jag har inte tänkt mig någon folkstorm, den tiden är nog över.
Mina läsare försvann nog lika snabbt då jag kom hem till Sverige igen.
Men folk kanske bara läser ens blogg för att få bli irriterad.
För Oj, så många bloggar jag läser för att få bli lite sådär lagom förbannad.
Fundera hur de egentligen är skapta. Men vem är jag att dömma?

Men tydligen är jag nån att få dömma.
Har hamnat i ett dåligt stim, där jag känner att jag måste få dömma varenda en.
Och sen så är jag så tjurig så jag vägrar ge upp min tro om hur den personen är.
Detta är illa, men jag kan inte rå för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0