The boys are back in town!

Im back!
Har haft en lite kort tid på si och sådär 1,5 månad då jag vart antibloggning.
Klarade knappt av att läsa en blogg utan att bli irriterad.
Nu har jag funnit mig själv i den mörka bloggvärlden igen.

Så vad har hunnit hända?
Jag har vart i Kanada, hos mina käre vänner därborta, vi hade en bra tid men jag vet nu säkert varför jag flyttade hem. Sen så efter en vecka i Calgary så for jag och Pelle till San Francisco i 3 dagar, en fin stad så här i efterhand, men för studen när vi va där var det kallt och blåsigt.

Jag har även tagit mig in på Tandhygeinistlinjen, så det känns väl bra?
Fick kalla fötter här om dagen över det hela.
Men det ska väl vara normalt? Men jag hoppas innerligt att jag kommer att trivas, annars vet jag inte vars jag ska ta vägen. Jag ska nog vara lyckligtlottad att jag tog mig in, tydligen många sökande. Mina lärare ringde till och med och frågade om jag verkligen villegå, eftersom trycket var så stort.

Nu kan jag även titulera mig som Skellefteåbo
Och det är inte förns nu jag inser hur mycket jag kommer att spendera i buss, men man måste väl försöka? Det bästa är väl att Skellefteå betalar halva min bussresa. Så jag kommer glatt att köpa ett länskort så jag kan bo i Granö de dagar vi har sena dagar.



 


Kommentarer
Postat av: Theres

Kul att du är tillbaka!

Var är utbildningen? Umeå?

2010-08-26 @ 13:11:15
Postat av: Merja

Tack så mycket.

Det är väl allt man önskar, att folk ska tycka det man skriver är inspirerande på något vis. :)



Härligt att höra att du inte känner någon panik över det längre! Så har jag känt förut med, då jag vägde nästan 90 kg och det är ju väldigt ohälsosamt till att börja med men sen kände jag mig inte som mig själv längre. Jag känner folk som inte har "ideal vikten" som media och annat skit sätter i huvudet på oss, och de trivs jätte bra med sin kropp, man ska bara trivas själv. Det viktiga är väl att man mår bra av det man gör när man går ner i vikt om man nu väljer att göra det! :p



Och fasen 60 kg! Jag längtar tills jag når dom skinny-ass kilona! haha Det är en dröm just nu. :D



Lycka till med allt och

Tusen tack för dina fina ord och att du delar med!



2010-08-26 @ 20:02:29
URL: http://merja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0