Snäll?

Idag har jag tänkt elaka tankar, såsom : hur kan hon ha pojkvän som är så dum? Hur kan hon ha pojkvän, hon som är så ful? And so on? Jag förstår mig inte på detta, Jag tror att jag är snäll, men dessa tankar måste vara ett bevis på egoism? Jag kanske inte är snäll. Men okej, det är sant, HUR KAN HON HA KILLE FASTEN HON ÄR ELAK?! Jag kanske ska bli elak? eller jag är ju kanske elak, eller mina tankar är elaka. Jag hoppas vid min gud att jag får svar på denna fråga. Men alla är olika, alla gillar olika saker. Men varför borde man inte gilla snälla? För det är dem som alltid ställer upp och håller folks hår när dem spyr, det är dem som aldrig får till det med nån. Det är den som alltid kommer va den snälla - Du är så snäll, dig kan man prata allt med om. Och du tror det är det som är tanke för den snälle? det vill ju bara vara snäll och få till det. Nej det är dem elaka och självkåta som får uppmärksamheten. Det är i en hård värld vi lever i. Det är bara att gilla spelet eller så är man ute. Nu är det slut med dessa fundertaioner.

Min vän sara mår inte bra. Men hon håller på repa sig, det glädjer mig. Men jag känner lite oro inför onsdag då vi ska få åter se varandra. Jag vet att jag kommer bli så där fnissig och prata till jag får ont i mina öron. Men det är min reaktion. Men det ska bli skoj, det ska bli jätte roligt att höra detaljer om hennes sjukdomstid.  Påtal om att jag ska bli fnissig så kommer Sara säga - Varför är du så glad?
HEHE

En annan tanke, varför har jag ont i mina hälar, varför är inte jag rik, varför ser jag inte ut och är som Izzie i Greys anatomy, varför äter jag fast jag inte är hungrig, varför skriver jag detta?
så mycket frågor så få svar.

But I've got to get a move on with my life, jag vill så gärna fara iväg. Jag tror jag har för stora planer. det känns som att jag inte kan göra något stort, bara för jag har bestämt mig att läsa på direkten till Ssk. Men varför måste jag det? Om jag hittar en annan jätte mustig sak, borde inte jag då inte göra det? Jag tror jag ska börja ta dagen som den kommer. Jag ska.


Kommentarer
Postat av: Izha

Vi har ont både jag och Frida, men vi överlevde ju så vi ska inte klaga :)

2008-01-12 @ 15:59:41
URL: http://izha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0