Mr fuckface

Jag tror alla ljuger, jag tror att ingen hård pluggade ikväll. Eller så refererar jag bara till mig själv, jag ljög, jag vrålpluggar inte. Jag har bara suttit här i klänning(?) och bytt hotmail, JIOHO!! Prisa gud, typ. Min nya hotmail är mer orginell och mindre fjortis. Känns skönt, känns så moget gjort av mig att byta mail. Nu behöver jag inte skämmas när jag ska ge bort den till nån, nu behöver jag inte ljuga och säga - Näe, jag har ingen mail.........
Helt enkelt bättre sent än aldrig.

Igår så frågade tränaren på step upen om jag va från Pite. Jag vet inte hur jag ska ta detta, som en komplimang eller något dåligt. Har inte funderat på det än. Ska nog inte ens lägga ned energi på det. men vem vet han kanske kan se i framtiden och det kommer att sluta med att jag flyttar till pite? aja.

Jag börjar bli less på att fixa allt till visumet. Idag var jag hos polisen. jag satt fint och väntade på min tur, medan jag sa till Sara - Jag hoppas jag inte får den norska tjejen med brösten upp till hakan, för jag kommer inte förstå vad hon säger.
Gissa vem jag fick, jo norskan! Jag lova er hennes bröst va upptryckta till maximum ( inte sådär sexigt, utan sådär överviktiga bröst + i en minimal bh). Sedan hade hon kajal 4 cm under ögonen. Men i alla fall, hon hade service mind och hjälpte mig att fixa fram en blankett så jag kan beställa mitt brottregister. Det kostar till och med att få det utdraget. Att allt ska handla om päninga. Kan inget va gratis? allt som är gratis är konstigt eller gammalt.
Men i alla fall, om jag kämpar att göra klart alla saker nu så är det ju bara att skicka in sedan. Om jag inte får visum så kommer jag hata Canada och hata dem för all möda jag lagt ned. Det kommer säkert sluta med att jag får jobb i Finland?! Inge vidare i alla fall. Jajajajaja. Jag kan ju bara hoppas.

Jag vaknade i morse och hade en känsla av att jag hade visat brösten offentligt. Jag vet att jag inte har gjort det, men det känns som om jag har gjort det. Förmodligen en mardröm eller något eller så har jag vart nerdrogad och den risken är lika med noll.

Nu ska jag lägga mig i soffan, låtsas läsa och hoppas att allt ordnar sig. Jag vill vakna upp imorgon med energi och bara trala på en sång och sedan säga - ÅH VILKEN HÄRLIG DAG! TJALALALAAA

So don't judge me, no
No don't judge me
And don't blame me boy
For being filled with joy
And I am filled with joy

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag gillar norskan med tuttarna och kajalen! Det var skojigt att läsa. he he

Jag tror..... att.. DU VISADE BRÖLLERNA OFFENTLIGT

2008-02-05 @ 12:04:43
URL: http://sossap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0