Extremt

Tydligen ryktades det att det skulle vara extremt på x3m, Men så jäkla märkvärdigt var det inte. Det jag inte förstår är de som är där varje helg?! Men absolut hade jag jätte trevligt med sällskapet. Jag, sara och Petra va först hos mig och åt mat och lekte lekar. Det var skoj, hela kvällen va skoj! Vi lekte Spice girls, HAHA! Och då sa jag till mitt sällskap - Jag är Sposh!
HAHHAHAHAHAHA, Tyvärr så förstår nog bara min klass. Men skoj var det.

Jag for hem ändå. Jag har inte hittat på nått att göra i staden en lördag kväll. Imorgon ska jag till Vera, det ska bli skoj. Sen så ska jag lämna paketet till Ludde och Linus.

Min mage vill inte riktigt vara med idag. Men jag skyller inte på Max, eller kladdkake frukosten i sängen med Snyggongen och jag skyller absolut inte på frasses. Men gott var det och förmodligen har jag ätit kalorier för en hel by i Sudan.

Jag ska nog gå.

Kommentarer
Postat av: snyggongusfilitjongus

Ja det var kuligt! Och kladdkaka, max, kladdkaka igen och frasses var göööde. Mer sånt åt Sudan!

2008-01-14 @ 17:07:28
Postat av: pappongen

Jag måste erkänna, jag har syndat igen. När jag stod på konsumgallerian var det kupongrea på PALT!!!!!. Tur du inte har fått ärva din farsas taskiga moral, men gott var det. PoK
Pappongen

2008-01-16 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0