Decubitus

Undra hur länge man måste ligga ned innan man får ett decubitus sår, trycksår? Jag har legat länge idag, alldeles förlänge. Men jag har ingen energi att göra nått. Ingenting lockar direkt, jag vill göra nått hel konstigt sånt som jag egentligen inte vågar. Det skulle va skoj, Men det får inte ha nått med ormar att göra, bara något som gör att adernalinet pumpar som feun och att man får hjärtstopp. Kanske gå på en lina över ett stup? fast självfallet sitter jag fast i en annan lina, jag ska inte dö, inte än i alla fall.

Jag vill göra nått helt annorlunda på min praktik, något som ingen annan har testat. Jag ska va den första. Men det vet vi ju hur det går, kommer väl sluta med att jag hamnar någonstans där det aldrig händer något. Höjdpunkten på dagen är när posten kommer. Hmm.

Denna blogg verkar har förvandlats till att jag bara klagar över att det aldrig händer saker eller att jag vill utforska nått. Jag har klagat länge och jag har ännu inte utforskat jorden. Undra hur länge det kommer att fortsätta så här? Jag förstår mig inte på att dem som har bott i en by hela livet, haft en och samma kille varför får inte dem sånna här känslor som jag? Att bara vilja fara! Blir man inte jätte less på att allt är som det alltid ha varit. Visst det är ju en trygghet, men blir man inte less? Jag kanske skulle bli en backpackare? Vi satt på skolan och disskutera vars vi skulle ha farit om vi inte gick gymnasiet. Jag skulle ha gjort detta : Varit på upptäcksfärd i Usa hälsat på mina släktningar, varit i Canda och sett på NHL, Varit i Australien och jobbat på en ranch och självfallet skulle jag ha haft en cowboy hatt och en häst och sen skulle ja ha utforskat Asien och Europa.  Okej jag skulle inte ha haft dem pengarna, Men om jag hade varit rikaste i Vindelnskommun skulle jag ha gjort det.

Jag har skaffat facebook, det svåraste är att få vänner så man kan göra det där testet och se vem man skulle ha vart i Greys. Fast det jobbigaste med det testet är att jag kan svara så jag blir den jag vill vara. Typiskt att jag alltid ska förstå mig på sånna där system.

but i
i guess you didnt feel the same way
and i
i guess that i scared you away
and i
i guess we'll never speak again
and i am on my own again

Kommentarer
Postat av: Shakira

Jag har glömt att kirra facebook, jag skämms.
Men ska så snart som möjligt fixa det så dina drömmar om att göra det där testet går i uppfyllelse!

2008-01-20 @ 16:31:03
Postat av: JOHANNA

uppdatera bloggen?! :O
& lägg in en fin bild på mig, okej? FniZzzzah

2008-01-28 @ 14:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0