Särbehandling?

Jag läste Vk i morse, som alla andra morgonar. Min favorit slalomåkare var med Jens Byggmark. Va fan, han har tydligen kört för fort och får bara en tillsägelse av polisen!? Om jag skulle kört för fort hade jag blivit stenad till döds, i princip. Sen så i artikeln så var han oseriös, eller så har han gått och blivit stor på säg! Så jag vill inte bli känd och stor på mig, man skulle förmodligen bli hatad av alla byssbor.
Sen så har jag läst ut Tina Nordlunds självbiografi, Mycket bra bok! Och jag förstår verkligen inte varför pressen ifråga sätter hennes korta förhållande med Martin Björk? Han är ju ett stort svin, sa till henne när hon var sjuk - Jag gillar inte tjocka tjejer.
Nähä? Vad tror ni då en anorektiker gör? Svälter sig mer! Jag tycker det var mycket bra att hon blev av med det svinet.

Jag är bara upprörd idag. Såg lilla sportspelgeln för ett tag sen, klarade dock inte av att se hela! De har bytt ut intro låten!!!!!!! Sen när vart : Du kan alltid bli nummer ett, Dålig? De har bytt ut den till amy dimond! Fuck her! Ta inte det seriöst det där med fuck her, hon är ju inte ens könsmogen.

Jag är fortfarande sjuk, men på bättringsvägen!  Jag längtar tills jag får lägenheten, har fått hem kontaktet nu. Jag kommer ha största mogenpoängen av syskonen nu!! Men när jag skulle hämta upp kontraktet från postlådan så had jag bara pappas ålö t-shirt på mig( Trosor var givetvis på). Vad tror ni då händer? -Jo kontrakt papperna flyger ut över hela jäkla åkern, så där springer jag där halvnaken! Så nu har förmodligen alla som kört genom granö fredag klockan 11 sett mitt as! Grattis.

Var även tvungen att lägga ut en bild på Ludde & Lajnus! Dock gamal, men jag gillar den ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0